Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15
  1. #1

    Domyślnie Dobór oświetlenia - zdjęcia typu flatlay + fotografia produktowa.

    Cześć!

    W fotografii studyjnej jestem zielony. Potrzebuję pomocy w wyborze oświetlenia do budżetowego studia do robienia zdjęć typu flatlay i w późniejszym czasie produktowych. Troszkę mam mało czasu na zakup więc sam szukam i czytam ale też chciałbym to co "wyczytam" zestawić z waszymi poradami.
    Przykład:



    Przykład drugi:

    https://i.imgur.com/BKhoL3N.jpg

    Na ten moment badam lampy ledowe ze względu na swoje rozmiary, sterowanie i ich poręczność np: NEWELL LED Air 1100. Czy to dobry kierunek? Ile takich lamp powinienem zakupić? Myśle że te przedmioty nie będę większe jak maszyna do pisania albo laptop w drugim linku.

    Co mógłbym zakupić do takiego mini studia aby ułatwić sobie pracę?
    Ostatnio edytowane przez logosm ; 28-02-2020 o 18:10

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Kwestia oświetlenia to gigantyczny temat, pokazałeś sample, które są raczej efektem photoshopa, a tylko pośrednio wykonania zdjęć, musiałbyś coś bardziej dokładnie zapytać.

  3. #3

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o budżetowe to polecam namiot bezcieniowy plus lampki biurkowe.
    ...

  4. #4
    Moderator Konto PREMIUM Awatar Rafał_Sz
    Dołączył
    12 2006
    Miasto
    Jelenia Góra
    Posty
    15 000

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez logosm Zobacz posta

    Co mógłbym zakupić do takiego mini studia aby ułatwić sobie pracę?
    Dwie chińskie lampy 200 Ws (lub silniejsze) z softboxami 40 X 60 cm, matowe tło, tło/podkład z mlecznej pleksi (do ładnych refleksów) i po temacie. Jak ogarniesz technikalia, to w obróbce będzie mało do roboty. Albo nic.

    Jak będziesz miał sprzęt to poproś kogoś żeby Cię na miejscu nauczył przynajmniej podstaw i pokazał parę trików. Oszczędzisz mnóstwo czasu i błądzenia.
    To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

  5. #5