Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1

    Post Antropologia Kultury - badanie Forum Nikoniarze

    Szanowni Nikoniarze,

    Nazywam się Ireneusz Badura i obecnie jestem studentem IV roku Etnologii i Antropologii Kultury, na UW. Chciałbym prosić Was o pomoc w pracy zaliczeniowej na przedmiot „Współczesne metody badań etnograficznych”. Muszę przeprowadzić badania etnograficzne społeczności online.

    Czym jest Antropologia Kultury?
    - Antropologia Kultury stara się opisywać społeczne i kulturowe różnice w świecie, ale kluczową częścią każdego projektu antropologicznego jest też skonceptualizowanie i zrozumienie podobieństw między systemami społecznymi i relacjami międzyludzkimi.


    Chciałbym prosić Was o przemyślenia na temat społeczności forum, relacji między użytkownikami, refleksji na temat kultury Forum. Czym dla Ciebie jest ta społeczność? Jakie zależności w niej widzisz? Jaka jest organizacja Forum, jakimi prawami się rządzi, kim się czujesz jako użytkownik? Jaka jest Twoja historia jako użytkownika?

    Bardzo dziękuję za wszystkie wpisy, Administratorów proszę o wyrozumiałość i również proszę o wypowiedzi z Waszej perspektywy.

    Badanie będzie przedstawiane wyłącznie na zajęciach i nie służy żadnej publikacji. Mam nadzieję, że dzięki tym wypowiedziom wzajemnie zrozumiemy siebie jako użytkowników Forum Nikoniarze.

    Z poważaniem,
    Ireneusz Badura

  2. #2
    Super Moderator Konto PREMIUM Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    32 773

    Domyślnie

    Wypowiem się, ale na końcu.
    Bardzo jestem ciekaw tej oceny wzajemnych relacji, refleksji na temat kultury na forum itp. A właściwie tego, czy da sie z tego wyciągnąć wnioski służące poprawie.
    Moje systemy: Nikon F i Z, Hasselblad, Leica, Pentax, Rolleiflex, FKD Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze i około 30 szkiełek.

  3. #3
    Moderator Konto PREMIUM Awatar Rafał_Sz
    Dołączył
    12 2006
    Miasto