Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39
  1. #1

    Domyślnie czemu z komórki wychodzą mi ładniejsze zdjęcia niż z lustrzanki (kolory)

    i jak zrobić żeby efekt też był taki wow

    wiem że pytanie zadane w sposób idiotyczny , ale jestem laikiem

    tak wyglada zdjecie z aparatu (nikon 3100 , obiektyw nikkor 50 1,8 , ustawienia automat bez flasha)



    a tak z chinskiego smartfona


    chodzi mi o kolory, domyslam sie ze z nikona zdjecia sa gołe , a komorka pewnie jakos to podkreca , ale jak uzyskac taki efekt z lustrzanki ?

  2. #2

  3. #3

    Domyślnie

    Możesz też zainstalować sobie FastStone Image Viewer, otworzyć zdjęcie i pobawić się suwakami. Intuicyjny i prosty program.

  4. #4

    Domyślnie

    Ja myślę że dlatego tak się dzieje ponieważ komórka myśli za Ciebie. A lustrzanka myśli że to Ty będziesz myślał .. Zobacz w instrukcji i pokombinuj zwłaszcza dział z hasłem Picture Control.

    Jeszcze zapytam...ten samochód jest czarny czy granatowy ?
    Ostatnio edytowane przez Zen ; 07-01-2020 o 21:13

  5. #5

    Domyślnie

    J.W
    Ogolnie rusz troche ustawiewnia Picture control. Kolory na plus, kontrast, ostrosc na 7-8, WB auto. (dla mnie to juz ciut za wysoko z ostroscia ale dla kogos chcacego uzyskac smartfonowy look bedzie lepiej dac to wyzej).

    I tak ogolnie poczytaj o technice fotografowania, jakies podstawy. Zakladam ze sie tym interesujesz bo kupiles aparat. Swiadomy uzytkownik da lepsze efekty niz tryb AUTO.
    Fuji S5Pro / D90 / F801 / F601 / Reflecta / N16-85VR / N50f1.4G / T70-300 / S24-70HF / H50f2 / Benro A-198n6 / Triopo B3 / CPL / Cokin / Hitech.
    Pozdrawiam, Krzysiek.

  6. #6

    Domyślnie

    Ogólnie rzecz ujmując przyczyną powyższego faktu jest brak umiejętności.

  7. #7

    Domyślnie

    No przecież to z komórki to kicha i masakra, tipsiarstwo i regulacja brwi

  8. #8

    Domyślnie

    Ponadto, strasznie płaskie...

  9. #9

    Domyślnie