Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22
  1. #1

    Domyślnie Chrzty - umowa i koszty

    Hej
    W obecnej firmie pracuję już kilka lat. Mam dzięki temu jakoś tak więcej wolnych niedziel w miesiącu. Generalnie można rzec, że w prawie każdą niedzielę jestem w stanie fotografować na chrzcie (czy to na dniu wolnym, przed nocą albo po nocy). Fajnie by było sobie dorobić kilka stów w miesiącu.
    Problem w tym, że muszę działać legalnie bez zakładania DG. Myślę o umowie zlecenie. Jak to wygląda w kwestii rozliczania się? Płacę coś w US od takiej umowy? Jak tak to ile?

    Ile w takim razie powinienem brać wynagrodzenia aby szanując naszą stronę nie niszczyc rynku fotograficznego?

    Macie może jakieś gotowe umowy, którymi moglibyście się podzielić?

    Zakres usług jaki bym oferował to jedynie zdjęcia w kościele... może czasami coś dodatkowo w domu.


    Co z akredytacją?
    Kiedyś robiłem kurs ale dali tylko na rok... niestety nie miałem wtedy auta aby jeździć gdzieś dalej i zrobić dożywotnio.
    Jeżeli pamiętam dobrze to trzeba tam zaświadczenie z parafii, że się do kościoła chodzi a ktoś akurat nie chodzi?
    Prywatnie: Z6 || N14-30/4s || N24-120/4s || N40/2 || N85/1.8s || SB-600 || YN560
    Służbowo: R6 || T24-70/2.8 G2 || C70-200mm f/2.8L IS III USM

    ZAJRZYJ I WEŹ UDZIAŁ:
    >>RAWki<=>ZADANIA TEMATYCZNE<=>FOTOGRAFIA MIESIĄCA<<

  2. #2
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Co do rozliczenia to nie wazne czy sprzedasz jabłka na chodniku czy chrzest, umowa nawet na kartce odręcznie spisana bez cudów byle była kwota i na koniec roku wpisujesz w pit, tyle.
    Resztę już ci doradzą specjaliści.

  3. #3

    Domyślnie

    Dzięki @koesh

    Serio nikt nic?
    Prywatnie: Z6 || N14-30/4s || N24-120/4s || N40/2 || N85/1.8s || SB-600 || YN560
    Służbowo: R6 || T24-70/2.8 G2 || C70-200mm f/2.8L IS III USM

    ZAJRZYJ I WEŹ UDZIAŁ:
    >>RAWki<=>ZADANIA TEMATYCZNE<=>FOTOGRAFIA MIESIĄCA<<

  4. #4

    Domyślnie