Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12
  1. #1

    Domyślnie D5600 czy Olympus M10 MK III, czy coś innego

    Witam!

    Jestem totalnym laikiem w temacie fotografii i dopiero chcę rozpocząć moją przygodę i naukę.

    Wstępnie planuję używać aparatu głównie w podróżach. W międzyczasie chcę szkolić swoje umiejętności na ludziach, naturze, zwierzętach.

    Z początku wyszukałem dosyć popularne rozwiązanie w postaci Nikona D5600 z kitowym obiektywem 18-55. Po przeczytaniu kilku postów na forum stwierdziłem, że lepszym wyborem będzie zakupienie go w zestawień z kitowym obiektywem 18-105. Idąc dalej w las pojawiało się co raz to więcej informacji i moje chęci przerzuciłem na body D5600 z obiektywem Sigma 17-50 f2.8. Dosyć sporo fajnych promocji ostatnio pojawia się na ten model.

    Z drugiej strony słyszę coraz więcej o bezlusterkowcach. Dosyć często polecanym aparatem jest Olympus OM-D E-M10 MARK III. Znalazłem fajną promocję w sklepie, a mianowicie aparat ten sprzedawany jest w następujących konfiguracjach:

    Body + obiektyw 45mm f/1.8 za 2699zl
    Body + obiektyw M. Zuiko 45mm f/1.8 + obiektyw 14-42 IIR Kit za 2849zl
    Body + obiektyw M. Zuiko 45mm f/1.8 + obiektyw 14-42 EZ za 3199zl
    Body + obiektyw M. Zuiko 45mm f/1.8 + obiektyw 14-42 IIR Kit + 40-150 mm f/4.0-5.6 ED R za 3270zl

    Co byście mogli mi polecić w takiej sytuacji?
    Osobiście jakoś bardziej przekonuje mnie ten Nikon, ale nie wiem czy ten obiektyw na początek będzie wystarczający?
    Może jakieś inne modele Nikona? Nie ukrywam, że ten obracany wyświetlacz również robi na mnie fajnie wrażenie.

    Jestem otwarty na Wasze propozycje i będę bardzo wdzięczny za pomoc.
    Pozdrawiam!

  2. #2

    Domyślnie

    Trafiasz na firmy nikona i pytasz Olimpus czy Nikon?

    Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
    Wysłane z telefonu Nokia 3310

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez pszemkel Zobacz posta
    Witam!