Close

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Domyślnie Twardy orzech do zgryzienia...

    Witam serdecznie wszystkich Forumowiczów.
    Może i jestem niereformowalnym laikiem i domyślam się, że za chwilę posypią się gromy i nie jednego z Was zirytuję swoimi dylematami.
    Dlatego z góry bardzo proszę Was o wyrozumiałość i pomoc w rozwiązaniu nurtującej mnie zagwozdki i serdecznie dziękuję za wszelką pomoc z Waszej strony.

    Jestem posiadaczem Nikona D80 z kitowym obiektywem DX AF-S NIKKOR 18-70mm 1:3.5-4.5G ED. Kupiłem go lat temu, jeszcze przed urodzeniem się mojego syna, z myślą o fotografowaniu właśnie jego, jak dorasta etc. i nie tylko...
    Niestety życie weryfikuje zapędy, a noszenie aparatu, pchanie wózka, noszenie siat z zakupami jednocześnie...,wyklucza poświęcenie się fotografowaniu...brak rąk i głowy do tego...
    Poręczny smartphone ratował całą sytuację ale..., to nie to... Sami doskonale wiecie...
    Teraz gdy syn podrósł i jest bardziej samodzielny, mogę chociaż po części oddać się swojemu hobby i być może zarazić jego tą dziedziną...
    Niestety posiadam tylko i wyłącznie ww.zestaw...umarłem w kit-cie.
    Do szczęścia brakuje mi lampy i jakiegoś przyzwoitego szkła o statywie nie wspomnę, chociaż i on, nie ukrywam przydałby się.
    Co mnie ogranicza? Budżet...

    Po przeanalizowaniu forum i innych źródeł informacji, dalej jestem w kropce...Co wybrać?
    Ostatnio dostrzegłem kilka obiektywów i lamp w ofercie znanego wszystkim marketu "Euro...".
    Co mnie tam przyciągnęło? Korzystna cena, możliwość kredytowania 0% i jakieś rabaty...
    Boję się kupować używanego sprzętu, dlatego takie miejsca, ja ww. są dla mnie wybawieniem..., no i oczywiście Wy...
    Nie chcę tkwić dalej w miejscu, chcę się rozwijać i mam nadzieję, że Wy mi w tym pomożecie...
    Dodam jeszcze, że łączne koszty do 2000pln-maks., "teoretycznie" podkreślam, grają dość istotną rolę, bo nie chcę tkwić w kredycie przez długie miesiące.