Close

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 16 z 16
  1. #11

    Domyślnie

    Nie rozumiem tylko, dlaczego musisz zapłacić za kosztorys, o który nie prosiłeś i o którego wykonaniu nie zostałeś poinformowany...

  2. #12

    Domyślnie

    Dokładnie typowe amortyzowanie kosztów.
    Ja bym pisał skargę skoro wymiana miała być darmowa to ma być za darmo i za nic bym im nie płacił.
    Nie godziłbym się też na żaden z tych punktów bo to typowe wymuszenie i ty jako klient nie masz tutaj nic do wyboru.

    - kosztorys zaakceptowany;
    - rezygnacja z naprawy (płatne 90 zł za sporządzenie kosztorysu);
    - kosztorys odrzucony, proszę o złomowanie sprzętu bez ponoszenia kosztów.

    1. Płacisz całą kwotę
    2. Płacisz ale mniej
    3. Zabieramy aparat.

    Dla mnie żart bo jako klient masz prawo do reklamacji. Żadne ponad planowe prace nie mają być prawa przeprowadzone bez Twoje wiedzy i zgody oraz bez poinformowania Ciebie o dodatkowych kosztach.
    Nie zrobili ci żadnej przysługi znajdując usterkę co do której sam nie jesteś pewny czy w ogóle kiedykolwiek występowała.
    Równie dobrze mogli też napisać że przez kondensacje pojawiła się rdza na układach i wymieniają całą elektronikę.
    Skoro Nikonom gną się bagnety od noszenia w torbie to co z nimi się dzieje podczas wysłania paczką.
    Jeżeli stwierdzisz że aparat wrócił w gorszym stanie od tego w jakim został wysłany to możesz też to reklamować.


    Ja bym pisał reklamacje i nalegał na wykonanie tylko tego co było w notce serwisowej. Czyli darmowa wymiana i nie godziłbym się na dodatkowe opłaty. Możesz też skontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta aby zaciągnąć fachowej porady.
    Jeżeli oczywiście chce ci się kopać o 90zl. A myślę że właśnie ta opłata jest taka aby większość machnęła ręką a im do kieszeni wpadł jakiś grosz.

    Możesz też zrobić rozpoznanie ile kosztuje wymiana bagnetu w nieautoryzowanym serwisie. Tutaj jest taki jeden który z tego co widziałem bardzo chwalą.
    Jak cena będzie konkurencyjna to zapłać to 90zl sprawdź czy usterka faktycznie ma wpływa na jakość zdjęć. Jeżeli tak to wyślij do nieautoryzowanego serwisu jeżeli oczywiście sprzęt nie jest na gwarancji.

    Ogólnie takie praktyki powinny być piętnowane i pisałbym też skargę do centrali.
    Ostatnio edytowane przez 90s ; 11-09-2019 o 11:06

  3. #13

    Domyślnie

    Tak, tak, dobrze radzisz. Niech się kolega @Aldegard "pobuja" z serwisem do stycznia, to zapłaci za wszystko.

  4. #14

    Domyślnie

    A na jakiej podstawie mają mu przetrzymywać sprzęt do stycznia?
    Piszesz skargę do centrali i muszą się odnieść do tego. To że sprzęt musiał zostać wysłany do serwisu to wina tylko producenta i wady fabrycznej. W normalnej sytuacji klienci dostają odszkodowania, jakieś zadośćuczynienie lub przedłużoną gwarancje, a ty dziękuj że ci aparat oddadzą i że zapłaciłeś za darmowy serwis.
    A jak nie zapłacisz za darmową usługę to ci zezłomują aparat lub będą go trzymać do stycznia aż nie zapłacisz.

    Taka patologia tworzy się właśnie z bierności konsumentów a później płacze w internetach jak to ludzi traktują serwisy i cała reszta.

    Sam się kopałem z kilkoma firmami i wszystkie później musiały regulować i zwracać koszta oraz rekompensaty.

  5. #15

    Domyślnie

    Dobrze prawisz. Ja bym się kopał, tym bardziej, że jak piszesz wszystko z obiektywami i fokusem było w porządku.

  6. #16

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez 90s Zobacz posta
    A na jakiej podstawie mają mu przetrzymywać sprzęt do stycznia?
    Piszesz skargę do centrali i muszą się odnieść do tego. To że sprzęt musiał zostać wysłany do serwisu to wina tylko producenta i wady fabrycznej. W normalnej sytuacji klienci dostają odszkodowania, jakieś zadośćuczynienie lub przedłużoną gwarancje, a ty dziękuj że ci aparat oddadzą i że zapłaciłeś za darmowy serwis.
    A jak nie zapłacisz za darmową usługę to ci zezłomują aparat lub będą go trzymać do stycznia aż nie zapłacisz.

    Taka patologia tworzy się właśnie z bierności konsumentów a później płacze w internetach jak to ludzi traktują serwisy i cała reszta.

    Sam się kopałem z kilkoma firmami i wszystkie później musiały regulować i zwracać koszta oraz rekompensaty.
    Dzięki za radę, pewnie tak zrobię bo nie dostałem żadnej odpowiedzi od Nikona a umieściłem również post na ich stronie facebooka.

    Pozdrawiam!

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-02-2018, 01:53
  2. Czy Nikon stanie się "Minoltą" czy "Kodakiem" 2-giej dekady XXI wieku?
    By conio in forum Fotografia - tematy ogólne
    Odpowiedzi: 256
    Ostatni post / autor: 16-11-2017, 19:07
  3. Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 01-01-2017, 22:22
  4. Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 06-04-2007, 10:39

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •