Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13
  1. #1

    Domyślnie Laptop Dell do obróbki zdjęć, pomóżcie

    Cześć

    Zastanawiam się nad zakupem laptopa Dell, z aukcji poniżej:

    https://allegro.pl/oferta/dell-15-55...ant=7638944465

    Ale że jestem dosyć zielona w temacie komputerów chciałabym Was prosić o porady, czy wystarczy do obróbki portretów i reportaży w PS i LR?
    Teraz działam na 10letnim Samsungu, który już wieeeele przeszedł, podczas obróbki w PS nie mogę otworzyć nic innego bo zamula jak diabli, odczuwam też duży brak miejsca na dysku, ma też słabą kartę graficzną i ciężko mi trafić z kolorami podczas obróbki.

    Dodam, że pracuję z osobnym monitorem iiyama. Będę wdzięczna za opinie i rady

    Pozdrawiam
    Magda

  2. #2

    Domyślnie

    Nie wiem czy zauważyłaś, ale jak weźmiesz w tej ofercie większy dysk 512 GB to masz tańszy zestaw Większy dysk to komfort.
    Obawiam się,, że kolory to nie jest kwestia karty graficznej, ale monitora, obecnie Iiyama nie ma nic wspólnego z monitorami graficznymi.
    Parametry do LR ok do PS to już zależy co robisz. Ja bym wolał matową matrycę (chyba, że coś pokręcili w opisie). Ale główny problem, jaki widzę, to brak usb-c lub DisplayPort do podłączenia monitora graficznego, bo hdmi sprawia więcej problemów ogólnie rzecz biorąc. Chyba, że jest stacja dokująca do tego modelu z ww portami.
    Ostatnio edytowane przez poste ; 30-07-2019 o 17:50

  3. #3

    Domyślnie

    Ten laptop jest dokowalny przez USB 3.0 (na aukcji są różne zdjęcia - różnych konfiguracji łącz).
    To procesor niskonapięciowy, nie jakiś słaby, ale demonem prędkości nie jest.
    Pozdrawiam Krzysiek vel kojot. |Z6II|N24-70/2.8S|N70-200/2.8S|N24-200|ZTC-2.0x|S135/1.8|V40/1.2|N105/2.5| kojotowe.pl fikołki

  4. #4

    Domyślnie