Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 29
  1. #1

    Domyślnie Pierwszy film - USA Road Trip

    Prośba o opinie i oceny
    Wcześniej robiłem raczej tylko zdjęcia, nigdy wcześniej nie zajmowałem się montażem.

    https://www.youtube.com/watch?v=WnPT...ature=youtu.be

  2. #2

    Domyślnie


    Napiszę z punktu widzenia widza, bo sam nie mam tak dużego doświadczenia w filmie ani montażu, żeby mądralować.

    Coś klatki skaczą czasem. Szarpie. To chyba nie jest 24fps?
    Ujęcia malownicze ale nigdy nie wiadomo gdzie jesteście.
    Brakuje historii w filmie.
    Jak na moje oko i ucho, nie mam "rytmu" slow motion z normalną prędkością odtwarzania. Jakby przypadek zarządzał albo chęć zrobienia spowolnień dla samego efektu.
    Jest trochę przepalonych ujęć.
    No i muzyka. Moim zdaniem za krótkie ujęcia są do tej muzyki. Poza tym sama muzyka jakoś mi nie pasuje. Jest jesienna i nostalgiczna a obraz mówi coś zupełnie odwrotnego. Gryzą się.

    Oceniam miernie ale to tylko z zazdrości o miejsca w których byliście

    Ps.
    Co sądzisz o swoim Sony? Pytam o wady.

  3. #3

  4. #4

    Domyślnie

    CeloFan dzięki za uwagi,
    tak niektórych rzeczy byłem już świadomy nieco wczesniej inne uwagi przydatne, pomyślę za jakiś czas czy nie zmontowac na nowo tego filmu aby było tak jak mówisz wolniej. Chciałem chyba zbyt dużo upchać i momentami widać że jest za szybko. Być może liczba miejsc jest za duża, bo obszarowo to tak jakbyś był na objazdówce po Niemczech, Francji i Hipszanii - czy można z tego zrobić jeden krótki i sensowny filmik?
    Co do przepaleń to o tym wiem - nie mialem filtra ND. To nieco z lenistwa, nie lubię zmieniać obiektywów ani filtrów na nich i tego nosić. Sprzęt też na tym cierpi bo zawsze coś wpadnie albo na obiektyw albo na matrycę przy tych zmianach jakieś paprochy.

    "Brakuje historii w filmie."