Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8
  1. #1

    Domyślnie Pomoc dla laika w wyborze lustrzanki

    Na wstępie chciałbym zaznaczyć ze jestem totalnym amatorem jeśli chodzi o fotografie.
    Dużo podróżuje, jednak aparat używam jedynie do amatorskiej fotografii, aby mieć pamiątki z wakacji.

    Posiadam, a raczej posiadałem do tej pory starego nikona d3100. Do tego obiektyw kitowy 18-105mm, nikkor 35mm i szerokokątna Sigme 10-20mm.

    Niestety ale podczas ostatniej hikingowej wycieczki mojej dziewczynie aparat wysmyknal się z ręki i upadł z dość dużej wysokości.
    Jestem obecnie zmuszony kupić nowy, jednak myśle za zakupie lepszego modelu.
    Troche czytałem i waham się miedzy wyborem d610, d600 i d7200.

    Czy obiektywy które posiadam tzn AF-S beda współgrać zarówno z formatem FX (d610) jak i DX (d7200), czy może koliduje to ze sobą?
    Jaki model z wymienionych byście polecali, a może zupełni inny w podobnej cenie?
    Z gory wielkie dzieki za pomoc

  2. #2

    Domyślnie

    Takich tematów to już było... parę...
    Bierz D7200. Z tych szkieł tylko 35 będzie jako-tako pracował na FX.
    Sugerowany też jakiś dobry pasek, żeby kolejna puszka walki z grawitacją nie przegrała.
    Jako że naszyjne są upierdliwe przy dłuższym chodzeniu (a te stocki nikona to już w ogóle, szkoda gadać) sugerowany Peak Design Cuff.
    Zabawy forumowe
    Fotografia Miesiąca.
    Tematyczne
    KretoRAWki
    Weź udział.
    Nie wymiękkaj.

  3. #3
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Zależy czy akceptujesz gabaryty/wielkość bo ostatnio sporo pytających ma problemy z udźwignięciem 700 gramów i musi kupić 500 gram
    Polecam D7200, duży skok do poprzednika i sporo więcej możliwości, jak mniejszy sprzęt do D5500/D5600, mimo że niższa seria to masz gibany ekran z dotykiem co może się bardziej przydać niż to co oferuje wyższa seria.