Close

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Wątek: Cześć

  1. #1

    Domyślnie Cześć

    Jestem uczacym sie fotografem ktory docelowo za okolo rok chcialby zaczac regularnie zarabiać na fotografii, mam dosc bycia korposzczurem po 14 latach.

    Chcialbym kupic pietwsze światło, jedno aby nauczyc sie odpowiednich nawykow etc. W oko wpadł mi Godox AD600B i do tego x1t albo xpro, pytanie czy jest to dobry wybór?

    W niedalekiej przyszlosci mam obcykac samochod koledze ktory zajmuje sie tuningiem i mala sesja instruktora boksu dlatego tez chcialbym aby zasilanie bylo akumulatorowe.

    Nie wiem czy ma to znaczenie ale strzelam d5600 i świeżym d750 (jestem w polowie instrukcji wiec jeszcze chwila i ogarne).

    Pozdrawiam serdecznie.

  2. #2

    Domyślnie Cześć

    Cytat Zamieszczone przez DarKow Zobacz posta
    Jestem uczacym sie fotografem ktory docelowo za okolo rok chcialby zaczac regularnie zarabiać na fotografii, mam dosc bycia korposzczurem po 14 latach.

    Chcialbym kupic pietwsze światło, jedno aby nauczyc sie odpowiednich nawykow etc. W oko wpadł mi Godox AD600B i do tego x1t albo xpro, pytanie czy jest to dobry wybór?
    Cześć,

    Ten godox występuje na polskim rynku pod nazwa quadralite Atlas 600TTL, podobnie jak nadajniki. To bardzo fajna lampa i dobrze się sprawdza, pamiętaj o zakupie jakiś modyfikatorow, jednym z naprawdę fajnych jest parasolka quadralite space 150 biała, odbijająca, do tego na Allegro można kupić dyfuzor który się zakłada na ta parasolkę, to daje bardzo dobre, miękkie światło. Jakbym miał kupić jedna studyjna/mobilna lampe i modyfikator to prawdopodobnie wybrałbym taki zestaw. Ewentualnie można pomyśleć o quadralite reporter 360TTL jeśli wystarczy ci trochę mniejsza moc, ta lampa jest dużo bardziej poręczna, Atlasa nie zawsze chce się nosić, a reporter wchodzi do plecaka.


    Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk
    D750 N50/1.4 N85/1.8 T70-200G2 T24-70/2.8 S105/2.8 S35/1.4A N35/2.0

  3. #3

    Domyślnie