Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39
  1. #1
    Oszczędny w słowach Awatar Zuzka
    Dołączył
    06 2007
    Miasto
    Rychwał/Konin
    Posty
    39

    Domyślnie Czy dobry wybór ??

    Jestem amatorką - chcę wymienić swój sprzęt z analogowej lustrzanki Canona na cyfrową Nikona D40.
    Czy D40 nie jest "za dobry" dla początkującej osoby w fotografii cyfrowej ? Kto mi doradzi ????? Proszę - pomóżcie!
    Z góry dziękuję

  2. #2

    Domyślnie

    bardzo dobry - prawie totalnie zielony ludzik jak ja nawet potrafi cyknąć d40'tką zdjęcie które nie odrzuca (przynajmniej mnie)

    A serio, to d40 właśnie jest dla ludzi którzy chcą zacząć przygodę z cyfrowym lusterkiem. "Za dobry" napewno nie jest, bo to chyba najprostrza lustrzanka dostępna na rynku - a teraz to i chyba najtańsza. Dla mnie wystarczająca w 100 %.

    Mam nadzieję, że już wiesz, że nie będzie działał AF ze starszymi obiektywami, nie ma bracketingu, mało guziczków na body itp, oraz, że robi super zdjęcia (JPG) odrazu z puszki. Poza tym mały i lekki.
    ######################
    D50 | T17-50 | 55-200VR | T90

  3. #3

  4. #4
    Oszczędny w słowach Awatar Zuzka
    Dołączył
    06 2007
    Miasto
    Rychwał/Konin
    Posty
    39

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez wlasiukk Zobacz posta
    bardzo dobry - prawie totalnie zielony ludzik jak ja nawet potrafi cyknąć d40'tką zdjęcie które nie odrzuca (przynajmniej mnie)

    A serio, to d40 właśnie jest dla ludzi którzy chcą zacząć przygodę z cyfrowym lusterkiem. "Za dobry" napewno nie jest, bo to chyba najprostrza lustrzanka dostępna na rynku - a teraz to i chyba najtańsza. Dla mnie wystarczająca w 100 %.

    Mam nadzieję, że już wiesz, że nie będzie działał AF ze starszymi obiektywami, nie ma bracketingu, mało guziczków na body itp, oraz, że robi super zdjęcia (JPG) odrazu z puszki. Poza tym mały i lekki.