Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Wątek: Nikon d5600

  1. #1

    Domyślnie Nikon d5600

    Witam wszystkich Nikoniarzy. Wczoraj nabyłem d5600 z obiektywem kitowym 18-55. Ustawiłem dotykowy fn i wybrałem jakąś tam funkcję, żeby sprawdzić jak to działa i gdy dotykam ekranu to nic sie nie pokazuje. Dziękuję z góry za pomoc.

  2. #2

    Domyślnie

    Proponuję oprócz aparatu i obiektywu wypakować także instrukcję obsługi...
    Nikon FX i Olympus m4/3

  3. #3

  4. #4

    Domyślnie

    Witam, az sie boje zapytac
    Jestem nowy w swiecie lustrzanek i fotografii. I mam takie pytanie techniczne. Podlaczylem wczoraj aparat D5600 do teleskopu i pytam czy mozna jakos ustawic aby dzialal w trybie automatycznym? Wylaczam talko auto focus a reszte chce miec auto ale nie dziala (nie wyzwala migawki) - tak narazie do poczatkowych testow i nauki tak zeby nie bylo wszystkigo za duzo naraz w dziennym swietle. Instrukcja wypakowana
    Dziekuje za opdowiedz, pozdrawiam

  5. #5
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Żeby automatyka działała to obiektyw musi mieć zgodny z Nikonem autofocus, a teleskopy to nawet nie wiem czy istnieją takie.
    Ustawiasz tryb M i ekspozycje ustawiasz w aparacie ręcznie, ostrość na tym teleskopie.

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez koesh Zobacz posta
    Żeby automatyka działała to obiektyw musi mieć zgodny z Nikonem autofocus, a teleskopy to nawet nie wiem czy istnieją takie.
    Ustawiasz tryb M i ekspozycje ustawiasz w aparacie ręcznie, ostrość na tym teleskopie.
    Jest dla mnie jasne ze autofokus nie zadziala, ale wlasnie o okspozycje mi chodzi - aby aparat dobral ja automatycznie - czy to mozliwe?

  7. #7
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    Tylko wyższe modele mają pomiar ekspozycji z obiektywami bez elektroniki, a i to nawet wykastrowana z modelu D7500, pomocne w ustawieniu ekspozycji jest tryb LV na ekranie ale sam teraz nie wiem jak to wygląda w twoim modelu.

  8. #8

    Domyślnie