Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 16
  1. #1

    Domyślnie Aparat do 1000zł - pomoc w znalezieniu

    Witam, na wstępie chcę zaznaczyć, że nie znam się zbytnio na aparatach dlatego każda wskazówka będzie dla mnie cenna.
    Zmieniam pracę i będę musiał czasem sporządzać dokumentację fotograficzną pojazdów, powiedziano mi że: "Byle jaka lustrzanka za 1000zł będzie ok"
    Powiem szczerze, że nie chcę wydawać dużych pieniędzy na ten cel (im taniej tym lepiej) tak więc szukam lustrzanki do 1000zł.
    Może u tego sprzedającego jest coś sensownego? Link

    Za każdą podpowiedź z góry dziękuje

  2. #2

    Domyślnie

    Do "dokumentacji fotograficznej pojazdów" to starczy smartfon albo dowolny działający aparat. Lustrzanki nie ma sensu kupować, bo ciężka i nie wiem czy będzie się chciało taszczyć, aczkolwiek myśl "byle jaka lustrzanka za 1000zł będzie ok" też jest prawdziwa. Więcej danych potrzeba.

  3. #3
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    02 2019
    Miasto
    Komorniki (opolskie)
    Posty
    49

    Domyślnie

    Tak jak dobrze wyposażona kuchnia nie gwarantuje smakowitości potraw, tak i w przypadku robienia zdjęć. W lustrzance będzie dużo nastaw, guzików i niezrozumiałych pojęć. Ja bym w tym miejscu polecił smartfona. Jeśli masz takowy poćwicz robienie nim zdjęć, zapoznaj się z możliwymi ustawieniami i będzie git.
    Chyba, że cały wątek jest tylko zawoalowaną reklamą firmy Elektro-mix.

  4. #4

    Domyślnie

    Jak pisali poprzednicy byle jaki kompakt zrobi bardzo dobre zdjęcie w automacie.
    Jeśli koniecznie lustrzanka to może poszukaj D40 - tanio jak barszcz i obrazek na Auto przyjemny.
    D7100 / Sigma 17-50 / Triopo 982 II
    https://mstanczuk.pl

  5. #5

    Domyślnie