Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 25
  1. #1

    Domyślnie Portrety- zdjecia makijaży

    Kochani jestem tu nowa. Nigdy nie obcowałam z lustrzankami. Do tej pory byłam stylistką rzęs i zdjęcia robione S9+ wystarczały. Nie mniej jednak od niedawna zajęłam się makijażami. Udało mi się odkupić prawie wale nie używanego Nikona d3200 ze standardowym obiektywem NIKKOR 18-55VR. Ma przebieg 1200 zdjęć więc chyba niewiele? Szukam do niego obiektywu, który by się nadał do zdjęć portretowych. Posiadam już softboxa i blendę. Chce zacząć choć trochę przygotowana. Co polecacie?

    Dzięki za pomoc.

  2. #2

    Domyślnie

    To co masz się nada jak najbardziej. Możesz ewentualnie zastanowić się nad jakimś szkłem makro - Tamron 90, 60.
    Przy takiej fotografii ważny jest retusz. Może warto zainwestować w jakieś fotografa beauty na początek.

  3. #3

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o retusz to photoshop mam opanowany, jestem grafikiem Trochę nie zrozumiałam informacji o fotografia beauty?

  4. #4

    Domyślnie

    Photoshop dla grafika a dla retuszera to dwie różne sprawy.

  5. #5

    Domyślnie

    https://allegro.pl/oferta/obiektyw-t...1-1-7795173215

    czy taki obiektyw by się nadał? czy muszę szukać podobnego dla nikona? bo rozumiem to inne mocowanie?

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Iwona1981 Zobacz posta
    https://allegro.pl/oferta/obiektyw-t...1-1-7795173215

    czy taki obiektyw by się nadał? czy muszę szukać podobnego dla nikona? bo rozumiem to inne mocowanie?
    Oczywiście że musisz szukać z mocowaniem do Nikona, chyba to logiczne jest.

    Wysłane z mojego SM-G955F przy użyciu Tapatalka
    Nikon D3300 - Sigma 17-50 F2.8 EX DC OS HSM - AF-S Nikkor 18-105 VR 1:3.5 - 5.6 G ED - Zenit Helios 44M 2/58 - Nikkor AF-P DX 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR - fotografowanie amatorskie

  7. #7

    Domyślnie

    https://allegro.pl/oferta/obiektyw-m...0mm-7802731512