Close

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 87

Wątek: Cash Back Fuji

  1. #1

    Domyślnie Cash Back Fuji

    Czy ktoś z Was już otrzymał cash back od fuji? lub otrzymał decyzję o przyznaniu?
    Żenująca sytuacja ze strony Fuji bo zakup dokonany prawie 2 miesiąc temu i cisza, filia polska nie odpisuje na maile, europejska oddział bezpośrednio odpowiedzialny za obsługę cash back tez ma to w ....
    na zagranicznych forach już zaczęło wrzeć w tej sprawie.

  2. #2

    Domyślnie

    Ja jeszcze nie wysłałem. Mam nadzieję, że jest na to jeszcze czas.
    D7100, Nikkor 50mm/1.8g, Sigma 10-20/4-5.6, Revuenon 135/2.8 | Sony RX100M3 | Raynox DCR-250 | Fuji X-T2, XF 18-55/2.8-4.0, XC 50-230/4.5-6.7, Stroboss 36F, K&F Nikon-Fuji adapter

  3. #3

    Domyślnie

    Ja otrzymałem dwa razy, tyle że jakieś ze dwa lata temu i nie było najmniejszego problemu. Trzeba tylko poczytać zasady i się do nich stosować, jak się chce zwrot kasy.

  4. #4

    Domyślnie

    Tyle już mija prawie miesiąc od złożenia wniosku i dalej nic- ani odpowiedzi ze strony Fuji ani pieniędzy.
    Ja tylko otrzymałem od Fuji potwierdzenie złożenia wniosku i ... tyle.
    Ostatnio edytowane przez maxwawa ; 20-01-2019 o 00:14

  5. #5

    Domyślnie

    Ja otrzymałem cash back za Fuji XT20.
    Zarejestrowałem się na stronie 18.11.2018.
    Zgłoszenie wysłałem 26.11.2018 (bo wtedy minął określony czas od zakupu).
    14.12.2018 dostałem maila, że w ciągu 28 dni powinienem otrzymać zwrot.
    20.12.2018 zwrot wpłynął na moje konto.

  6. #6

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez spl Zobacz posta
    Ja otrzymałem cash back za Fuji XT20.
    Zarejestrowałem się na stronie 18.11.2018.
    Zgłoszenie wysłałem 26.11.2018 (bo wtedy minął określony czas od zakupu).
    14.12.2018 dostałem maila, że w ciągu 28 dni powinienem otrzymać zwrot.
    20.12.2018 zwrot wpłynął na moje konto.
    u mnie prawie miesiąc i żadnego maila i odpowiedzi na moje zapytanie.
    Od pierwszego dnia złożenia wniosku do dzisiaj cały czas ten sam status - "Rozpatrywany"
    Po kontakcie z infolinią Fuji otrzymałem informację że zapewne mają dużo wniosków.
    Na zwrot kasy mają max. 28 dni co jest też przesadą i to oczywiście od momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku prze z "szanowną komisję". To co mogą sobie w nieskończoność rozpatrywać wniosek? otóż nie.
    Dowiedziałem się również że te Cash Backi obsługuje zagraniczna zewnętrzna firma ale... co to obchodzi konsumenta.
    Ostatnio edytowane przez maxwawa ; 20-01-2019 o 00:30

  7. #7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez maxwawa Zobacz posta
    Na zwrot kasy mają max. 28 dni co jest też przesadą i to oczywiście od momentu pozytywnego rozpatrzenia wniosku prze z "szanowną komisję". To co mogą sobie w nieskończoność rozpatrywać wniosek? otóż nie.
    A więc ile mogą rozpatrywać wniosek?

  8. #8

    Domyślnie

    W listopadzie 2015 r, gdy kupowałem T-10 Fuji bardzo opornie realizowało cash back. Opisywało to wiele osób tutaj na Forum.
    Ja pisałem i telefonowałem do nich kilka razy, a pieniądze otrzymałem z dużym opóźnieniem (chyba po 2 mc).

    Pracuję w sprzedaży i dla mnie taka promocja to żenada, a cash back w Fuji kojarzy się teraz z użeraniem.
    Na szczęście dla mnie i Fuji do samego sprzętu nie mam uwag, bo po takim potraktowaniu straciliby klienta.

  9. #9

    Domyślnie

    Ktoś ma link do regulaminu cashbacku?

    - - - - kolejny post - - - - - -

    Znalazłem tylko na stronie https://fotopoker.pl/webpage/pl/cash...film-2018.html takie coś:

    Akcja potrwa od 10 października 2018 do 10 stycznia 2019

    Aby otrzymać zwrot, musisz kupić nowy produkt objęty promocją w jednym ze wskazanych sklepów. Następnie między 30 dniem od daty dokonania zakupu i 10 marca 2019 zarejestrować go na stronie fujifilm-connect.com.

    Każdy klient może zakupić tylko jeden egzemplarz produktu podlegającego promocji.

    Maksymalna liczba wniosków przypadających na klienta to 5 wniosków. Jeden wniosek może obejmować dowolną liczbę aparatów/obiektywów/zestawów.

    Najpóźniej 28 dni po otrzymaniu maila z potwierdzeniem pomyślnej rejestracji produktów, otrzymasz zwrot gotówki na konto bankowe.

    Podstawą złożenia wniosku o zwrot jest paragon lub faktura.
    - - - - kolejny post - - - - - -

    W sumie to samo co na https://web.archive.org/web/20181230...frowe/promocje

    Na fujifilm-connect przy rejestracji jest pełen regulamin: https://fujifilm-winter-promotion-20...y_promotion=31

    Zaktualizowano 8:14 / 23-lis-2018
    FUJIFILM - ZIMOWA PROMOCJA 2018
    WARUNKI PROMOCJI
    Klienci, którzy kupili NOWY podlegający promocji aparat fotograficzny FUJIFILM (“Produkt podlegający promocji”) w dniach pomiędzy 10. października 2018 a 10. stycznia 2019 (“Okres promocji”) będą uprawnieni do ubiegania się o zwrot gotówki.
    Używane produkty FUJIFILM nie podlegają niniejszej promocji. Wysokość zwrotu gotówki różni się zależnie od zakupionego Produktu podlegającego promocji. Produkty podlegające promocji, wysokość zwrotu gotówki oraz okres obowiązywania promocji są podane w zakładce „Kwalifikujące się produkty”

    FUJIFILM – PROMOCJA W POSTACI ZWROTU GOTÓWKI – ZIMA 2018
    1. Zakupu należy dokonać u autoryzowanego sprzedawcy detalicznego. Autoryzowani sprzedawcy detaliczni zostali wymienieni w zakładce „Sprzedawcy uczestniczący w promocji”.

    2. Promocja jest skierowana do mieszkańców Unii Europejskiej, którzy ukończyli 18 lat i zakupili produkt on-line lub w jednym ze sklepów, który bierze udział w promocji i znajduje się na terenie Polski. Wniosek powinien być złożony na stronie https://fujifilm-winter-promotion-20...tion=31&lng=pl. Osoby chcące złożyć wniosek dotyczący produktów podlegających promocji zakupionych poza Polską proszone są o przejście do strony https://fujifilm-connect.com/promotions/. Wyłącznie oryginalne NOWE produkty FUJIFILM wymienione na stronie Produktów podlegających promocji będą uwzględniane w niniejszej promocji.

    3. Wnioski muszą być przedłożone najwcześniej w terminie 30 (trzydziestu) dni od daty zakupu produktu lecz nie później niż do dnia 10 marca 2019. Do rozpatrzenia wniosku niezbędna jest prawidłowo wystawiona faktura lub rachunek – potwierdzenie złożenia zamówienia nie stanowi uwzględnianego w promocji dowodu zakupu. Aby uniknąć jakichkolwiek wątpliwości, data zakupu traktowana jest jako pierwszy dzień okresu na złożenie wniosku. Wnioski przedłożone poza podanym powyżej okresem zostaną odrzucone.

    4. Każdy klient może zakupić tylko jeden (1) egzemplarz produktu podlegającego promocji. Maksymalna liczba wniosków przypadających na klienta to 5 wniosków. Dopuszczalne, a nawet polecane jest, by jeden wniosek obejmował więcej niż jeden produkt objęty promocją.

    5. Sprzedawcy detaliczni nie mogą składać wniosków w imieniu swoich klientów. Jakiekolwiek wnioski składane przez sprzedawców detalicznych będą odrzucane.

    6. Wniosek zostanie unieważniony jeśli Produkty podlegające promocji zostaną całkowicie zwrócone do sprzedawcy detalicznego lub wymienione na inne produkty.

    7. Formularz wniosku dostępny jest na stronie internetowej www.FUJIFILM-connect.com. W celu przedłożenia wniosku online należy podać swoje dane osobowe, numer rachunku bankowego oraz informacje o zakupie. Dowód zakupu to faktura lub rachunek, na którym wyraźnie wskazana jest data zakupu, nazwa sprzedawcy detalicznego oraz wymienione są produkty podlegające promocji.

    8. Po odebraniu przedstawionego online zgłoszenia osoba składająca wniosek otrzyma e-mail potwierdzający.

    9. Po pomyślnym rozpatrzeniu wniosku wnioskujący otrzyma zwrot gotówki przelewem bankowym w ciągu 28 (dwudziestu ośmiu) dni na wskazany we wniosku rachunek bankowy. Nie są dostępne żadne alternatywne metody płatności.

    10. Prowadzący promocję poinformuje wnioskodawcę, w przypadku gdy przedłożony wniosek jest niekompletny. Informacja o potrzebie uzupełnienia wniosku o określone elementy zostanie wysłana e-mailem. Wnioskujący będzie miał możliwość uzupełnienia informacji i poprawienia błędów w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania wspomnianego e-maila. Brak odpowiedzi w ciągu 14 dni kalendarzowych będzie skutkował odrzuceniem wniosku.

    11. FUJIFILM nie ponosi odpowiedzialności za sytuacje, gdy przesyłane e-maile są blokowane lub przekazywane do katalogu “śmieci” skrzynki pocztowej. Prosimy o regularne sprawdzanie katalogu “śmieci” swojej skrzynki pocztowej, aby nie pominąć e-maili informujących o statusie złożonego wniosku.

    12. Niekompletne, fałszowane, zmieniane lub nieczytelne wnioski będą odrzucane przez FUJIFILM. FUJIFILM zastrzega sobie prawo do zażądania oryginalnego dowodu zakupu. W przypadku otrzymania takiego żądania, dowód zakupu zostanie zwrócony do Państwa pocztą.

    13. Jeśli wniosek zostanie rozpatrzony odmownie jako nie spełniający Warunków oferty, jest to ostateczna decyzja prowadzącego promocję. FUJIFILM zastrzega sobie prawo do wycofania się z promocji, jej zmiany lub zakończenia bez podawania dodatkowych informacji.

    14. FUJIFILM nie ponosi żadnej odpowiedzialności za awarie lub inne problemy w działaniu sprzętu, infrastruktury technicznej, oprogramowania, serwera czy strony internetowej, które są poza kontrolą FUJIFILM i uniemożliwiają klientom uczestnictwo w promocji.

    15. Adres e-mail do korespondencji to fujifilm@promotion-support.com; we wszelkiej korespondencji prosimy o podawanie unikalnego ID wniosku (Claim ID), który to numer jest podawany w procesie składania wniosku.

    16. Uczestnicząc w niniejszej promocji, zgadzają się Państwo, że Wasze dane osobowe mogą być utrzymywane przez prowadzącego promocję lub jego agentów w celach zdefiniowanych w polityce zachowania prywatności.

    17. Warunki promocji należy stosować i interpretować w oparciu o lokalnie obowiązujące prawo

    18. Właściciel danych oraz podmiot prowadzący promocję: FUJIFILM Electronic Imaging Europe GmbH, Fujistrasse 1, 47533 Kleve, Germany. Prosimy o niewysyłanie żadnych zgłoszeń na ten adres.

    19. Podmiot przetwarzający dane: Wniosek jest przetwarzany przez Interpay Sales Promotions, IDA Business & Technology Park, Ring Road, Kilkenny, Ireland

    20. FUJIFILM Electronic Imaging Europe wykorzystuje dane osobowe do potwierdzenia wniosku , zaś firma Interpay Sales Promotions wykorzystuje dane osobowe, aby zrealizować zwrot gotówki.

    Polska
    CZAS TRWANIA PROMOCJI 10.10.2018-10.01.2019 23-27.11.2018
    X-Pro2 Body 860 PLN 1720 PLN
    X-Pro2 Graphite XF23mmF2 kit 860 PLN 1720 PLN
    X-H1 Body 1075 PLN 2150 PLN
    X-H1 Battery Grip kit 1075 PLN 2150 PLN
    X-T2 Body 1290 PLN 1290 PLN
    X-T2 Body Graphite Silver Edition 1290 PLN 1290 PLN
    X-T2 18-55mm Kit 860 PLN 860 PLN
    X-T20 Body 430 PLN 860 PLN
    X-T20 18-55mm Kit 430 PLN 860 PLN
    X-T20 16-50mm II Kit 430 PLN 860 PLN
    X-T20 15-45mm Kit 430 PLN 860 PLN
    X-T20 16-50mm II & 50-230mm II Kit 430 PLN 860 PLN
    X-E3 Body 430 PLN 860 PLN
    X-E3 18-55mm Kit 860 PLN 860 PLN
    X-E3 23mmF2 Kit 430 PLN 860 PLN
    X-E3 15-45mm Kit 430 PLN 860 PLN
    X-A5 Body 215 PLN 430 PLN
    X-A5 15-45mm Kit 215 PLN 430 PLN
    X-A5 16-50mm II Kit 215 PLN 430 PLN
    X100F 860 PLN 860 PLN
    XF14mmF2.8 R 645 PLN 645 PLN
    XF16mmF1.4 R WR 645 PLN 645 PLN
    XF18mmF2 R 215 PLN 215 PLN
    XF23mmF1.4 R 430 PLN 430 PLN
    XF23mmF2 R 215 PLN 215 PLN
    XF27mmF2.8 215 PLN 215 PLN
    XF35mmF1.4 R 215 PLN 215 PLN
    XF35mmF2 R WR 215 PLN 215 PLN
    XF50mmF2 R WR 215 PLN 215 PLN
    XF56mmF1.2 R 430 PLN 430 PLN
    XF56mmF1.2 R APD 645 PLN 645 PLN
    XF60mmF2.4 R Macro 215 PLN 215 PLN
    XF80mmF2.8 R LM OIS WR Macro 645 PLN 645 PLN
    XF90mmF2 R LM WR 645 PLN 645 PLN
    XF10-24mmF4 R OIS 645 PLN 645 PLN
    XF16-55 F2.8 R LM WR 860 PLN 860 PLN
    XF50-140mmF2.8 R LM OIS WR 860 PLN 860 PLN
    XF18-55mmF2.8-4 R LM OIS 430 PLN 430 PLN
    XF18-135mmF3.5-5.6 R LM OIS WR 430 PLN 430 PLN
    XF55-200mmF3.5-F4.8 R LM OIS 430 PLN 430 PLN
    XF100-400mmF4.5-F5.6 R LM OIS WR 1290 PLN 1290 PLN
    *Cashback via redemption when you purchase selected models only.
    D7100, Nikkor 50mm/1.8g, Sigma 10-20/4-5.6, Revuenon 135/2.8 | Sony RX100M3 | Raynox DCR-250 | Fuji X-T2, XF 18-55/2.8-4.0, XC 50-230/4.5-6.7, Stroboss 36F, K&F Nikon-Fuji adapter

  10. #10

    Domyślnie

    dzięki @Walle za informację.

    To faktycznie żenujące że Fuji doprowadza do tego żeby dopominać się jeszcze o swoje pieniądze. Nawet miesiąc to już przegięcie a dwa to już totalne "olewanie" klienta.
    Nawet fajne mają aparaty i ciekawe obiektywy ale podaruje sobie te przesolone ceny ich cashbacki i będę kupował na eglobal gdzie jest o wiele taniej albo prawdopodobnie pożegnam się z tym systemem.

Strona 1 z 9 123 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Fuji x100f + wide-konwerter czy Fuji xt-20+23mm+14mm?
    By explorexxx in forum Inne systemy
    Odpowiedzi: 101
    Ostatni post / autor: 15-09-2017, 11:34
  2. [ Reportaż ] johny cash day
    By rafulec in forum Reportaż, street, sport, śluby, podróże
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 16-09-2010, 10:12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •