Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32
  1. #1

    Domyślnie Lampa Speedlite YN560 iv

    Witam, jestem tu nowa - sprowadza mnie tutaj pewien problem.
    Kupiłam niedawno aparat NikonD710 (mój pierwszy aparat ) i również wczoraj dokupiłam lampę speedlite YN560IV - problem polega na tym że jedynie w Trybuie SCENE - wychodza zdjęcia okey - pozostałe są cieme. Zaznaczę że próbne zdjęcia wykonuje w zupełnej ciemni (jedynie przy uruchomionym TV) - dziękuję za wszelkie rady - ze względu na to że jestem początkująca
    liczę na wyrozumiałość

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Anetka91 Zobacz posta
    Witam, jestem tu nowa - sprowadza mnie tutaj pewien problem.
    Kupiłam niedawno aparat NikonD710 (mój pierwszy aparat ) i również wczoraj dokupiłam lampę speedlite YN560IV - problem polega na tym że jedynie w Trybuie SCENE - wychodza zdjęcia okey - pozostałe są cieme. Zaznaczę że próbne zdjęcia wykonuje w zupełnej ciemni (jedynie przy uruchomionym TV) - dziękuję za wszelkie rady - ze względu na to że jestem początkująca
    liczę na wyrozumiałość
    To jest manualna lampa błyskowa i wszystkie parametry musisz ustawić sobie sama. Dobrze jest mieć przy tym pewną świadomość i doswiadczenie.
    D610; D700; D7000; SY 8/3.5; SY14/2.8; SY 24/1.4; SY 35/1.4; SY 50/1.4; SY 85/1.4; SY 135/2.0.

  3. #3

    Domyślnie

    Czy jesteś w stanie coś podpowiedzieć ?

  4. #4

    Domyślnie

    Jeśli zaczynasz ciężko będzie bez i-TTL. Dokup tanią lampę z i-TTL , YN się przyda później.
    D7200, D300, D2x Sigma 300 2.8f, nikkor 200-500 VR, Tokina 100-300 f4
    Masa analogów

  5. #5

    Domyślnie

    Np jaką lampę??

  6. #6
    ksh
    Gość

    Domyślnie

    np Triopo TR-982II N lub coś z droższych yongnuo posiadajacych TTL nikon.

  7. #7

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Anetka91 Zobacz posta
    wczoraj dokupiłam lampę speedlite YN560IV