Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32

Wątek: problem F - -

Oszczędny w słowach Awatar Hedonista00
    Miasto
    Turek, wielkopolska

Domyślnie problem F - -

Jestem zielony i proszę o pomoc. Mam D80 z kitem 18-135 w trakcie robienia zdjęć nagle się wiesza i wyświetla się F - - po ruszeniu obiektywem wszystko wraca do normy aż do następnego razu. Czy jest na to jakaś rada a może to usterka fabryczna?

Domyślnie

Spróbuj przeczyścić styki obiektywu lub w body. F-- oznacza że korpus traci kontakt z CPU szkła.
    D300s ; F100 ; T 17-50/2.8 ; N 28-70/3.5-4.5 ; N AF 50/1.8D ; N AF 85/1.8D ; N AF-S 70-300/4.5-5.6 VR ; SB-800
    www.piotrnosek.pl <-- zapraszam!

Domyślnie

Maxymalnie dokręcasz obiektyw ?
    Czarna puszka i słoiki (;
    TYLKOreportaż!

Miasto
    Turek, wielkopolska

Domyślnie

Dziękuje za odpowiedzi. Obiekty dokręcam na maxa, przeczysze styki może zadziała.

Miasto
    Turek, wielkopolska

Domyślnie

Przeczyszczenie styków dało efekt pozytywny, jest OK. Bardzo dziękuje za pomoc.

Domyślnie

Mam podobny problem z moim 18-135. Też mi na forum poradzono przeczyszczenie styków. Pomogło na kilka dni. Ale dziś znowu pojawił się błąd F--. Co prawda tylko raz, ale to odrobinę denerwuje. Obiektyw mam na gwarancji i nie wiem, czy nie zanieść go do serwisu. Ale jak się naczytałem o serwisie Nikona i jego błyskawicznej i skutecznej reakcji, to mam obawy, czy zajmą się takim problemem. Czekam, aż wada się powiększy, to może się zdecyduję na serwis.

Miasto
    Turek, wielkopolska

Unhappy

To mnie kolego w depreche wpędzasz. Miejmy nadzieję że to minie, u mnie się ponwine jeszcze nie pokazało.Pozdrawiam

Domyślnie

Nie jesteś zielony, jesteś różowy, nie pękaj, taka karnacja, mam identyczną. Apropoze rozpoznawiania kolorów to już nie poradze. Apropoze problemu, to te styki... jak pomaga, to dobrze. Nie wiem jak tam w D80, bo mam D70s, ale u mnie przysłona zawsze musi być skręcona na max, żeby się szkło z body komunikowało.