Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 38

Domyślnie Widok d40 na LCD

...
    Ostatnio edytowane przez Birka ; 05-06-2007 o 18:13 Powód: Niski poziom kultury i zrozumienia

Domyślnie

rozczarujesz się ....
    lustrzanki - z drobnymi wyjątkami - nie dają takiej możliwości , a d40 nie należy do tych wyjątków

Oszczędny w słowach
    Miasto
    małopolska

Domyślnie

Zastanawia mnie po co ktoś kupuje lustrzankę nie mając nawet tak podstawowej wiedzy ? :-O
    Nikon D40 + Nikkor 18-70. Dopiero zaczynam zabawę z rysowaniem światłem jestem kompletnym amatorem.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez sebasw Zobacz posta
    Zastanawia mnie po co ktoś kupuje lustrzankę nie mając nawet tak podstawowej wiedzy ? :-O
    Nie wiesz po co?..bo taka moda..
    ostatnio mój znajomy kupił 400d tylko dlatego że ma kasę a w życiu nie zrobił żadnego zdjęcia wcześniej

Domyślnie

Kumpel jak kupowal D40 to znajomy mu odradzal bo:
    "Filmów nie kręci."
    Dziewiąty najstarszy użytkownik forum.
    Sansa Clip 4 GB + Sennheiser PX100 II
    kekacz.blogspot.com

Unhappy

ahhh przykre to bardz... to tak jak kupienie sportowego prshe i dowiedzenie sie potem ze silnik jest z tylu auta.... a po nastepnych rozczarowaniach zwrucenie uwagi ze naped tez jest na tyl i po tym wszytskim zorientowanie sie ze jest to samochod 2 osobowy i nie mam gdzie dzieciaka posadzic.... przykre...
    ..:: D90 ::..
    '...canon robi bardzo dobre aparaty, a NIKON zdjęcia...'
    www.kurkowiak.com

Domyślnie

nie macie racji.
    widok na lcd jest wtedy jak się go trzyma tą tubiastą częścią do przodu

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Birka Zobacz posta
    Witam

Wczoraj kupiłam nikon d40 i moje pytanie moze jest banalne ale jednak jest;
    Jadę na wakacje z dzieckiem 7 letnim i pewnie on tez by chciał porobic fotki i moje pytanie brzmi:
    Czy można zrobic widok na LCD? tak aby dla niego było wygodniej. Miałam wcześniej kodaka dx450 i w tym aparacie "dla małpy" szło.

Pozdrawiam