Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: monitor

  1. #1

    Domyślnie monitor

    Witam.
    W najblizszym czasie bede musiał zmienić monitor,mam starego CRT Samsunga,niestety wczoraj sie nie chciał właczyć9jade na rezerwowym).
    Trzeba więc kupic coś nowego.
    Moje typy to:
    1.
    iiYama 19'' H481S-B6
    2.
    Samsung SyncMaster 940N

    No i taki ekstremum,którego poleca mi znajomy.Nie wiem czy warty tej różnicy w kasie.
    3.
    Eizo FlexScan S1931SUB

    Napiszcie na jakie parametry zwracac uwagę,jestem totalnym laikiem w tym temacie i moje strzały to bardziej na chybił trafił.
    Aha monitor prócz obróbki wykorzystywany tez bedzie do grania.
    Za rzeczowe odpowiedzi wielkie dzieki

  2. #2

    Domyślnie

    Tylko i wylacznie to, co poleca Ci kolega.
    Pierwsze 2 sa na matrycach TN -- nie nadaja sie do pracy ze zdjeciami.
    EIZO na matrycy PVA jest wrecz idealnym zamiennikiem monitora CRT.
    D3s, D3, D800 | 14-24, 24-70, 70-200 VR2, S 35/1.4, N 50/1.4D, S 85/1.4, T 90Di, PC28 | SB910, SU800, PIXEL KING | Man 055 ProB + 410 | LowePro 650, Tamrac exp 8x
    www.SALDAT.pl

  3. #3

    Domyślnie

    Niedawno zakupiłem za 1499zł NEC 1970NX z matrycą S-IPS, widziałem w necie taniej, do amatorskich celów rewelacyjny.

  4. #4

    Domyślnie

    trochę duża ta rozbieżność cenowa...
    skoro zwracasz uwagę na Samsunga 940N za 820zł w Komputroniku to polecam Samsunga 970P - przed kilkoma dniami brałem dla kogoś w Agito za 904zł z przesyłką kurierem na następny dzień. Nie bawiłem się zbyt wiele ale matryca już PVA a nie TN i prezentował się po wstępnym skalibrowaniu bardzo ciekawie. Jedyne na co zwróciłem uwagę to spore smużenie widoczne znacznie bardziej niż mój Formac o dużo gorszych parametrach reakcji plamki...
    Skoro 800 i 1800 nie robi dla Ciebie różnicy to zwróć może uwagę na Nec z matrycami S-IPS - są naprawdę świetne a można je dostać dużo taniej niż w Komputroniku (poniżej 1500zł).