Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 39
  1. #1

    Domyślnie Serwer plików Zyxel NAS326

    Szukałem bo był temat na forum ale ni cholery nie mogę znaleźć

    szukam czegoś co stanie się takim "backupem" i może też serwerem domowym.
    Ponieważ jestem totalnie zielony to te wszelkie testy i opisy kompletnie do mnie nie trafiają.
    Ten zyxel cenowo jest akceptowalny, natomiast jeżeli ktoś byłby w stanie wytłumaczyć zalety i wady urządzeń od strony osoby robiącej i przetrzymującej zdjęcia.

  2. #2

    Domyślnie

    Całkiem niezły lecz ma jedną wadę, 512RAM przez co potrafi strasznie lagować, miałem NAS z 512RAM i szybko zmieniłem na takiego co ma 1GB RAM, różnica kolosalna.

    Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka
    Nikon D3300 - Sigma 17-50 F2.8 EX DC OS HSM - AF-S Nikkor 18-105 VR 1:3.5 - 5.6 G ED - Zenit Helios 44M 2/58 - Nikkor AF-P DX 70-300mm f/4.5-6.3G ED VR - fotografowanie amatorskie

  3. #3

  4. #4

    Domyślnie

    Na tym rynku rządzą QNAP i Synology. Ich urządzania są w miarę wydajne (w swojej klasie) i bardzo dobrze oprogramowane (systemy operacyjne dla macierzy). Co więcej cały czas to oprogramowanie rozwijają.
    I w zasadzie na tym rynku to te firmy wyznaczają standardy.
    Ja mam akurat Synology, ale szukając urządzenia bym wybierał spośród tych dwóch firm. A mają całą gamę - od najprostszych jednodyskowych do wydajnych kombajnów w RAID 5 i 10.
    Różnica to właśnie wydajność i jakość oprogramowania do zarządzania NAS.
    Pozdrawiam Krzysiek vel kojot. |Z6II|N24-70/2.8S|N70-200/2.8S|N24-200|ZTC-2.0x|S135/1.8|V40/1.2|N105/2.5| kojotowe.pl fikołki

  5. #5

    Domyślnie

    Zależy czego potrzebujesz. Zyxel ma koszmarny interfejs, jeśli chcesz postawić za szafą i używać tylko do kopiowania plików tam i nazad to się nada. Jeśli oczekujesz czegoś więcej to aktualnie Qnap albo Synology tylko są rozsądnymi rozwiązaniami.