Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Fuji X-T10 vs Sony A6000 vs Olympus OM-D E-M10

    Witam wszystkich

    Z góry bardzo dziękuję za zainteresowanie tematem. Przyznam, że mam mętlik w głowie i potrzebuję rady. Jestem bardzo początkującym użytkownikiem, w ostatnim czasie przeczytałem mnóstwo recenzji, ale wciąż nie jestem pewien, w co powinienem zainwestować. Aparat chciałbym wykorzystywać głównie podczas wakacji, imprez rodzinnych, możliwe portrety. Nie planuję wykorzystywać go często do rejestracji wideo. Zamierzam zagłębić się w poznanie możliwości aparatu i w przyszłości zainwestować w 2 obiektywy (dobrze, żeby nie kosztowały majątku). Rozważam:

    1) Fuji X-T10 + obiektyw 16-50 (ze względu na cenę, bo podobno 18-55 jest lepszy)
    2) Sony A6000 + obiektyw 16-50
    3) Olympus OM-D E-M10 + obiektyw 14-42 (czy warto inwestować w nowszy M10 Mark II?).

    W Olympusie przemawia do mnie najbardziej stabilizacja (czy może ją przeceniam?), za to w Fuji i Sony matryca. Bardziej niż zdjęcia z Olympusa podobają mi się te z Fuji i Sony.

    Jakie niedrogie obiektywy moglibyście polecić, w które mógłbym zainwestować w przyszłości?

    I ostatnie pytanie do Warszawiaków: wiecie, gdzie można byłoby wypróbować Fuji? Byłem w Euro i Saturnie i tam nie ma tego aparatu, a chciałbym zobaczyć, jak leży w dłoni.

    Pozdrawiam i dziękuję za podpowiedzi

  2. #2

    Domyślnie

    Ja poteoretyzuję. Jak będę mieć przypływ gotówki, to na drugi (kieszonkowy) aparat wybrałem sobie X-T10. Mały, z wizjerem, świetna matryca i moim zdaniem Fuji produkuje najlepsze jpg prosto z aparatu. Do tego Fuji robi świetne obiektywy. Niestety drogie. Olympus mimo wszystkich zalet ma mniejszą matrycę i jest większy. Ale to oczywiście są moje kryteria. I chyba czego nie wybierzesz z ww. trójki , powinieneś być zadowolony.