Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14
  1. #1

    Domyślnie Pierwsza lustrzanka- jak sprawdzić czy jest z nią wszystko ok?

    Witajcie! To jest mój pierwszy post na tym forum więc witam was serdecznie

    Przechodząc do rzeczy z uwagi na to, że jestem laikiem w sprawach lustrzanek mam do was 2 pytania (za które mam nadzieje, że nie będę ścigana listem gończym ), a mianowicie:

    1. Dzisiaj "zamówiłam" swoją pierwszą w życiu lustrzankę NIKON D3200 18-105VR (jest jeszcze możliwość rezygnacji). Jestem typową amatorką, która chce rozwijać się w fotografii. Ten model był bardzo polecany i zachwalany przez pana w sklepie, oraz wiele dobrego czytałam na forach o tym zestawie (body+ obiektyw). A może uważacie, że powinnam rozważyć inny zakup? Jeśli tak to jaki? Budżet ograniczony do 2000zł.

    2. Dlaczego "zamówiłam"? Ten zestaw nie jest dostępny w sklepie internetowym, a jedynie w wybranych sklepach (ostatnie sztuki). Jest specjalnie sprowadzany do sklepu najbliżej mnie. I tu zaczynają się schody. Sprzedawca zapewnia mnie, że aparat nie był na wystawce (że mógł go każdy dotknąć, pooglądać i porobić zdjęcia), a jedynie w gablotce (do której klucze mają jedynie pracownicy).W tym miejscu pojawiają się moje wątpliwości. Bo nie mam możliwości sprawdzenia na ile ta informacja jest prawdziwa (ja mogę powiedzieć, że mam w domu słonia ). Tak jak zaznaczyłam wcześniej, to jest moja pierwsza lustrzanka, a poza sprawdzeniem ogólnego stanu z zewnątrz (jakieś rysy, wyświetlacz itp.) nie wiem na co powinnam zwrócić uwagę, żeby jako nowicjuszce nie wcisnęli bubla. Wiadomo, w sklepie powiedzą wszytko co chcę usłyszeć, żeby sprzedać towar :P Czytałam gdzieś, że jest możliwość sprawdzenia ilości zrobionych zdjęć przez dany aparat. Jakości zdjęć do końca też nie mogę ocenić bez podłączenia do komputera ani czy w środku jest wszytko ok... I teraz pytania do was:
    - jak w miarę możliwości mogę sprawdzić ten aparat na miejscu w sklepie?