Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 44

Smile Nikon D7200 i co do niego?

Dobry wieczór wszystkim!

Czaję się od dłuższego czasu do kupna nowego aparatu. Poprzedni chyba całkiem zajechałam, więc potrzebuję w zasadzie cały komplet puszkę+szkła. Nie jestem całkiem zielona w temacie, ale jednocześnie wiem, że sporo jeszcze nauki przede mną.
    Początkowo chciałam iść w kierunku fotografii ślubnej\rodzinnej\ dziecięcej więc planowałam zakup "pełnoklatkowca", jednak po dłuższej analizie uznałam, że chyba umiem jeszcze za mało żeby się pchać od razu w dość trudną fotografię ślubną. Poza tym inwestowanie sporej kwoty tak na początek może okazać się nie najlepszym pomysłem. Dlatego na tą chwilę potrzebuję sprzętu do (między innymi) sesji rodzinnych/ dziecięcych /portretów. Ostatecznie zaczęłam rozważać zakup Nikona D7200 i teraz moje pytanie: jakie kupić do niego szkła?
    Zastanawiałam się nad obiektywami 35mm/50mm/85 mm (portrety), wszystkie dość jasne 1.4-1.8f. Nie ma sensu kupować wszystkich trzech na raz chyba więc który/które wybrać? Ponadto wydaje mi się, że przydałby się też może jakiś w miarę uniwersalny obiektyw zmiennoogniskowy - tylko nie wiem jaki zakres byłby najlepszy. Pomoże ktoś wybrać jakiś w miarę sensowy i uniwersalny zestaw, który będzie dobrą bazą do późniejszego rozbudowania? Z góry bardzo Wam dziękuję

Domyślnie

Do D7200 dobrym kompletem jest Sigma 18-35/1.8.
    Polecam wszystkim, bo wart swojej ceny.
    Trochę ciężki i bez vr, ale do ciemnicy jak znalazł.
    Jako drugi, rozważ Sigmę, albo Tamrona 24-70/2.8.

Domyślnie

Jak dobrze, to Nikkor 17-55 2.8, jak ostro i bajecznie, to Sigma 18-35 1.8, jak dobrze i tanio, to Sigma 17-50 2.8.