Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
  1. #1

    Domyślnie Nikon F-301 ,współpraca z nikkorem 85\1.8 D

    Witam.Kupiłem sobie F-301 i za kilka dni będzie u mnie.Z analogów nikona jestem kompletnie zielony.Były zenity,praktiki,pentaxy.Ostatnia lustrzanka analogowa to minolta 700 si.Mam pytanie jak będzie wyglądała współpraca 85\1.8D z korpusem F 301.Wiadomo,że chodzi mi o możliwość manualnego ustawiania przysłony i czasów.Czy będę miał tę możliwośc,czy muszę szukać jakichś obiektywów "AI-S"?Pozdrawiam

  2. #2

    Domyślnie

    nie będzie żadnych problemów, jedyną niewygodą to mały skok ostrzenia w obiektywach przeznaczonych pod af
    puszki, słoiki i troszkę światła w ciemności

  3. #3

    Smile

    Dzięki za szybką odpowiedz,manualnego ustawiania się nie boję.To taki powrót do przeszłości będzie.Będę pewnie wolniejszy od "AF",ale to nie wyścigi.

  4. #4
    Super Moderator Konto PREMIUM Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    32 751

    Domyślnie

    Wszystko będzie OK. Jedynie co to to że pierscień odległości będzie chodził lekko. W starych szkłach pierścień ten chodzi inaczej. Płynnie ale z lekki oporem.
    Moje systemy: Nikon F i Z, Hasselblad, Leica, Pentax, Rolleiflex, FKD Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze i około 30 szkiełek.

  5. #5

    Domyślnie

    Dokupię jakieś obiektywy manualne.Póki co podepnę te które mam.Potem poszukam czegoś do portretów,raczej tylko do portretów.Co możecie polecić?Ogniskowe tak 100 - 200 mm.Poszukam czegoś sam,ale może macie jakieś swoje typy.Dziękuje i pozdrwaiam

  6. #6
    Super Moderator Konto PREMIUM Awatar Jacek_Z
    Dołączył
    11 2005
    Miasto
    Bydgoszcz
    Posty
    32 751

    Domyślnie

    Nikkor 105/2.5
    Moje systemy: Nikon F i Z, Hasselblad, Leica, Pentax, Rolleiflex, FKD Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze i około 30 szkiełek.

  7. #7

    Domyślnie