Close

Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Wątek: Vang

Domyślnie Vang

Kościół na zdjęciu to nic innego jak młodszy brat Świątyni Wang w Karpaczu, która przed 150 laty stała w tym właśnie miejscu.

Domyślnie

Bardzo podoba mi się to zdjęcie. Jestem totalnym amatorem, więc nie będzie to "fachowa" opinia, po prostu czymś ujęło mnie to zdjęcie, zwłaszcza jego kolorystyka

Super fota
    Pozdrawiam!

Domyślnie

Zdjęcie ciekawe, ale mam dwa ale:

1. Za wąsko dla mnie, więcej lewej strony i nieba, bo teraz troszkę jest "tłamszenie" kościółka.
    2. Płotek. Długo się nad tym zastanawiałem, bo w sumie ciekawie to wygląda, ale finalnie chyba trochę przeszkadza i odwraca uwagę od centrum kadru.

Ale mnie nie słuchaj, ja laik jestem

Domyślnie

Wyszło tak mizernie, bo całe zdjęcie masz ze złym WB; jest za niebieskie. Jak się przegnie w tą stronę, to kolory wychodzą właśnie takie bure i bez blasku. Po drugie obróbka szwankuje (ekspozycja dość słaba, nie dałeś jej rady w postprocesie).
    pozdrawiam bombelkowo

Jak ktoś się rzuca, że nie wie jakie zdjęcia robię: proszę bardzo (flickr), choć stare.

Domyślnie

Moze troche przerysowalem, ale to tak na szybko z twojego malego pliku...http://greg77.com/z/a35c7c005b2a6095...4aaa2bd180.jpg

Domyślnie

To na razie jest tylko poprawa WB - już i tak samo to wydaje się bardzo dużym postępem. A teraz popatrz na kawałek lasu w miejscu, gdzie pada na niego cień chmury... Zawsze mnie w takich przypadkach zastanawia: gdyby tam autorowi upadło w trawę 2 Euro w monecie - czy miałby je szansę odnaleźć bez mocnej latarki? Albo gdyby tam strudzony stanął w cieniu drzew z gazetą, czy byłby w stanie ją poczytać bez dodatkowego oświetlenia? A przecież widać, że jest środek jasnego dnia i w dodatku świeci dość mocne słońce!