Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26
  1. #1

    Domyślnie Dziwne problemy z D100 - pomóżcie

    Przede wszystkim witam Was bardzo serdecznie.

    Jestem tu nowicjuszem, ale mam nadzieję, że znajdzie się tu życzliwa duszyczka, która zielonej użytkowniczce D100 pomoże w kłopocie. Otóż po kilku tygodniach od zakupu mój wymarzony aparat zaczął "wariować" .

    Najpierw nie wyłączał się po przestawieniu włącznika do pozycji "OFF".
    Potem pojawił się problem z trybem manualnym - po wybraniu M pokrętłem wyboru funkcji, w wizjerze obserwuję przez kilka sekund losowe przełączanie przez apart trybów (P, S, A), aż po jakimś czasie dopiero ustala się M.
    A teraz dołączyła wariacja przy wybieraniu jakości zdjęcia i ISO pokrętłem wyboru funkcji - aparat przełącza się na tryb fotografowania na ułamki sekund i z powrotem na QUAL i ISO. I tak do woli...

    Czy ktoś z Was słyszał o takich przypadłościach i remedium na nie?
    Pewnie najlepszym byłoby przeproszenie niezawodnego analogowego Nikonka i wyrzucenie cyfraka za okno... ale może jeszcze da się powalczyć z tym D100.

    Z pomoc będę Wam bardzo wdzięczna.

  2. #2

    Domyślnie

    To o czym piszesz wyglada co bajmniej dziwnie. Chyba tylko serwis Ci moze pomoc.
    Pozdrawiam Karol

  3. #3

    Domyślnie

    Witam,
    wygląda na problemy z softem (może wirus jakiś A tak na poważnie, proponuję Ci w pierwszym kroku podmienić firmware (wersje takie jakie masz w aparacie).

    pozdrawiam

  4. #4

    Domyślnie

    coz, niegdy nie miałem podobnych zjawisk w moim D100
    wyglada to na problemy z softem lub - bo wszystko zmierza w kierunku
    kółka - jakies mechaniczne uszkodzene, moze tylko jakieś czyszczenie styków
    przy kółku funkcyjnym ? moze to zawilgocenie... ?
    Rozumiem ze nie kupiłas nowego D100 ? wiele ma przejechane ? A jaka wersja
    oprogramowania - od 2003 roku jest v.2.0 - sprawdzisz w menu na wyswietlaczu
    albo na exifie fotki.