Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Domyślnie D40 spust migawki

Witam wszystkich nikoniarzy

Jestem początkującym użytkownikiem Nikona D40. Problem mam ze spustem migawki. Wysłałem wiadomość do serwisu i taką otrzymałem odpowiedź: Koszt takiej naprawy, /jeżeli chodzi o spust migawki / to ok. 180zł. Może to być również spowodowane uszkodzonym mechanizmem wybierania przysłony - w takim przypadku naprawa może wynieść ok. 320zł. Moje pytanie czy to jest ostateczność? Spust działa tylko ciężko i nie za każdym razem a na dłuższą metę staje się to uciążliwe. Szukam jakiegoś tańszego rozwiązania.

Gaduła Awatar zgera
    Miasto
    Siedliska, Podkarpacie

Domyślnie

Skontaktuj się z tym serwisem, na pewno coś poradzą.

Serwis Sprzętu Fotograficznego
    www.studio5s.pl
    [email protected]
    Telefon 511-75-75-59
    Naprawy Aparatów KLIK
    NIKON D3100, NIKKOR 18-55 VR II, 18-105 VR,

Domyślnie

Dzięki
    Zadzwoniłem do tego serwisu i okazało się że koszt jest podobny. Powiedziano mi 150zł taniej można tylko na chińskich elementach ale to bez sensu. Do wymiany tego przycisku trzeba rozbierać cały aparat. Dzięki za podpowiedź

Domyślnie

a może taniej by było kupić jakieś uszkodzone d40 np z zepsutym bagnetem czy po upadku i przełożyć sam przycisk spustu migawki choćby samemu?
    D7100 D750 , N70-300VR, N35 1.8, Di622 II, T150-600g1, n50/1.4, 2xYN685+622tx, N24/1.8, N18-35, N85/1.8 + klamoty lol ...mala galeria flickr

Domyślnie

Rozważałem taką opcję, nie wiem tylko czy podołam temu zadaniu czy sam będę potrafił przełożyć ten przycisk bo rzekomo cały aparat trzeba rozebrać. Nie wiem może ktoś coś więcej wie na ten temat.

Domyślnie