Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Restauracyjnie.

  1. #1

    Domyślnie Restauracyjnie.

    Witajcie!

    Dawno w tym dziale nic nie wrzucałem, a ostatnio mój stały klient zażyczył sobie sesji do nowego menu. Poniżej kilka kadrów ze spotkania z daniami z nowej karty.
    Dla zainteresowanych technikaliami: Nikon D610, Nikkor Micro 60D, 2x YN560II + parasolka transparentna i odbijająca, przysłony powyżej f/8, ISO max 160, czasy w przedziale 1/80 -1/160. Obrabiane tylko w LR.

    Mam nadzieję, że będzie smakowało

    1.

    2.

    3.

    4.

    5.

    6.

    Pozdrawiam,
    SerU
    Ostatnio edytowane przez SerU ; 24-10-2015 o 00:43
    Object error. Unable to run this script. Program terminated!

  2. #2

    Domyślnie

    zupełnie nie znam się na technicznej stronie wykonywania tego typu zdjęć. Nie napiszę więc co należałoby na etapie fotografowania zmienić - żeby było (dla mnie) dobrze.
    To światło jest dla mnie za ostre. widelec na pierwszym porysowany cały nie zachęca aby zeń skorzystać, ostrze noża do nieinteresująca plama, kolory są zbyt głębokie, zdjęcia jak na mój gust zbyt kontrastowe. Światło, cały czas światło mi tu nie pasuje jakby go ktoś "nalał z wiadra"
    Jak wspomniałem nie uprawiam tej dziedziny fotografii, jeśli znawcy tematu pochwalą ten materiał, o moim poście zapomnij. Piszę jak człowiek któremu podano do stołu te potrawy. Siedzę i patrzę na nie i jedzenia tak wyglądającego, tako oświetlonego bym nie chciał jeść,
    myślę co piszę

  3. #3

    Domyślnie

    Jako potencjalny konsument nie czuję aby zczęła mi cieknąć ślinka na widok tych, niewątpliwie, smacznych dań.
    Coś ze światłem jest chyba nie tak.
    Dawno temu próbowałem uwieczniać potrawy - bez powodzenia. To trudne zadanie.
    Festina lente!
    _________________
    Nikon + Obiektywy

  4. #4

    Domyślnie