Close

Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4
  1. #1

    Question Bezlusterkowce - film // wymiana obiektywu czy całości

    Witam. Jestem całkiem szczęśliwą posiadaczką bezlusterkowca Sony Nex-3N. Niestety na wakacyjnych wojażach podstawowy obiektyw odmówił posłuszeństwa. Pierwszą logiczną myślą było by (w końcu) po prostu kupić nowy obiektyw, drugą - a może przesiądę się od razu na nowy model?
    Zaznaczam, że zależy mi na tym by był to bezlusterkowiec. Aparatu używam głównie do kręcenia filmów, nie jestem profesjonalistą ale z pewnością używam sprzętu częściej niż 3 razy w miesiącu. Kwota do około 2,5k.
    Po przekopaniu googli udało mi się wywołać tych faworytów, co sądzicie?

    - Sony A5100 (albo A600, chociaż różnica między nimi podobno nie jest duża, a cena i owszem)
    - Sony Nex 6N (to pewnie z przywiązania)
    - Olympus PEN E-PL6
    - Panasonic Lumix GX7

    Z drugiej strony może mnie poniosło i powinnam faktycznie kupić tylko nowy obiektyw i będzie to miało więcej sensu.
    Z góry dziękuję za pomoc

  2. #2

    Domyślnie

    Do 3N nie było chyba jeszcze PZ, więc nie wiemy jaki był ten podstawowy obiektyw. Jak nie było PZ to do filmowania byłby najlepszy za bardzo rozsądne pieniądze.

  3. #3

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez ropusz Zobacz posta
    Do 3N nie było chyba jeszcze PZ, więc nie wiemy jaki był ten podstawowy obiektyw. Jak nie było PZ to do filmowania byłby najlepszy za bardzo rozsądne pieniądze.
    Jak nie było skoro był? Kitem do 3N jest 16-50 i aparat ma nawet dźwigienkę do zoomowania co się bardzo przydaje podczas filmowania - można to robić jedną ręką. Ja bym polecał zakup nowego kita - kwota ok. 400zł.

    ps. nie ma sony 6n ani a600...
    Świat jest pełen niezwykle ostrych, technicznie doskonałych lecz gówno wartych zdjęć
    D750+M50

  4. #4

    Domyślnie

    Miałem kilka nex-ów (c3, 5n, f3, a6000), wszystkie obrazują bardzo podobnie. Zostaw 3n i zainwestuj w szkło.