Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: P610 - osprzęt

Post P610 - osprzęt

Witam,
    Kupiłem niedawno aparat Nikon Coolpix P610, i jaki osprzęt do tego aparatu byście polecili ? Jestem początkujący w fotografii i nieobeznany za bardzo w tym kupiłem ten aparat na raty z platformy ratalnej po radach znajomego fotografa, natomiast słyszałem od kilku osób że jak dla początkujących to nie jest to zbyt dobry wybór, lecz póki co radzę sobie i moim zdaniem aparat jest świetny, szczególnie że nie ryzykowałem wydawania dużej gotówki bo aparat kosztował prawie 1500zł, tylko kupiłem w ratach także straty dużej nie odczuje w razie gdy sprzęt nie spełni w pełni moich wymagań. Zastanawiam się nad doborem akcesorii do niego, i chciałbym się poradzić

Domyślnie

Obawiam się że piszesz zupełnie nie w tym dziale co trzeba.
    Tu jest dział dotyczący aparatów analogowych, a ty piszesz o cyfrowym kompakcie.
    Przenoszę do działu kompaktów.

PS - to nie lustrzanka, o obiektywach nie pogadamy, bo ich nie wymienisz. Osprzęt - co masz na myśli?
    Statyw, lampa błyskowa, pokrowiec? Co potrzebujesz.
    Moje systemy: Nikon F, D i Z, Hasselblad 503CX, Leica, Canon, Pentax, Olympus, Minolta, Rolleiflex TLR FKD, Zenity, Praktiki, ruskie dalmierze itd itd, blisko 100 szkiełek.

Domyślnie

Miałem na myśli jakiś dobry statyw i pokrowiec

Domyślnie

Też kupowałem raz na raty z platformy ratalnej, ale jak nie było już w asortymencie sklepu aparatu który zamawiałem to ci z platformy ratalnej znaleźli mi sami taki sam aparat w innym sklepie i nawet w lepsze cenie Raty też na duży plus. Ale nie chcę nikomu tutaj robić darmowej reklamy, także do rzeczy.

Podaj do jakiej kwoty chcesz zakupić sprzęt to coś dobierzemy odpowiedniego A co do aparatu to dlaczego nie jest dobry na początek ? Moim zdaniem nadaje się dla początkujących.

Domyślnie