Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 23
  1. #1

    Domyślnie D5300 - a może D7100 ew. D90 ? Co wybrać?

    Troszeczkę mi ludzie namieszali w głowie co do wyboru lustrzanki. Za kilka dni będę w posiadaniu body Nikona D5300. Jestem początkującym fotografem, a aparat będzie mi służył do rejestracji imprez domowych, wycieczek itp. Nie planuje żadnych chałtur typu: wesela, komunie itp.
    D5300 prawdopodobnie sprzedam i będę chciał kupić coś ciut lepszego. Na pewno nie chcę pełnej klatki. D5300 nie ma silniczka do autofokusa więc chciałbym coś z silniczkiem. Zastanawiam się nad nowym D7100 choć namawiają mnie na używkę D90 bo już nowego nie kupię. Nie wiem co robić. Czy zostawić sobie D5300 czy rzeczywiście sprzedać i kupić coś lepszego? Body chcę kupić do 3200zł . Jesli chodzi o obiektywy na razie jeszcze nie wybrałem czegoś dla siebie ale na początek będę też chciał przeznaczyć kwotę do 3000zł.

  2. #2

    Domyślnie

    Nie wiadomo czy ten silniczek Ci się do czegokolwiek przyda. Jeśli planujesz kupno starszych obiektywów to może i tak, ale jeśli ma to być coś co i tak ma wbudowany silnik w obiektyw to raczej nie widzę takiej potrzeby, tym bardziej że pewnie stracisz przy odsprzedaży body. D5300 nie mam, ale wiadomo że ma bardzo dobrą matrycę, jest lekki i ma gibany ekranik. Na wycieczki jak znalazł. Zamiast o zmianie aparatu pomyśl lepiej o obiektywach.

  3. #3

    Domyślnie

    hehhh ..... do domowych/wycieczkowych zastosowań d5300 to OPTYMALNA pucha ze względów o których napisał kolega powyżej w przedostatniej linijce.
    Posiadane pieniądze przeznacz docelowo na szkła.