Close

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 19 z 19
  1. #11
    bazowy
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o Hahnel'a to jest to tania chińszczyzna sprzedawana przez niemiecka firmę, która strasznie zdziera (ich zamienniki aku bywają drozse od oryginałów).
    Z mikrofonami pewnie jest podobnie - czyli jeśli w sklepie chcą 430zl, to taki sam, ale z innym logiem można kupić za 200.

  2. #12

    Domyślnie

    Jest jeszcze ciekawie się prezentujący Tascam TM-2X. Mikrofon stereo, prawie o połowę tańszy niż Rode SVM Pro. Ma te same kapsuły, co rejestratory Tascama, czyli bardzo przyzwoite. Mam DR-40 na jego mikrofony nie można narzekać. Pozostaje kluczowa kwestia zawieszenia. Rode ma świetne Rycote Lyre. Tascam też coś ma, ale trzeba by przetestować.

  3. #13

    Domyślnie

    Istotna różnica jest taka, że Tascam TM-2X jest zasilany z kamery/aparatu, a Rode SVM Pro jest zasilany z baterii. Czyli Tascam nie zadziała z kamerą/aparatem, który nie daje zasilania (starsze modele), ale za to nie trzeba pamiętać o włączaniu/wyłączaniu mikrofonu, ani nosić kolejnej zapasowej baterii. Rode zadziała z każdą kamerą/aparatem, która ma wejście minijack.

  4. #14

    Domyślnie

    macie jakieś propozycje taniego mikro do d7200, zadowoli mnie taki, który będzie nagrywał jak wbudowany ale nie nagra dźwięku silnika obiektywu bo mam same af-s które mocno słychać.

  5. #15

    Domyślnie

    Rerestrator oddalony od aparatu- np. Zoom H1.
    Każdy mikrofon przy aparacie nagra dźwięk silnika, bo jest za blisko.
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

  6. #16

  7. #17

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez arturmsi Zobacz posta
    macie jakieś propozycje taniego mikro do d7200, zadowoli mnie taki, który będzie nagrywał jak wbudowany ale nie nagra dźwięku silnika obiektywu bo mam same af-s które mocno słychać.
    Jeżeli masz głośno pracujący AF, to użycie mikrofonu montowanego na sankach pomoże tylko częściowo. Ogólnie dźwięk z mikrofonu typu Rode na sankach będzie dużo lepszy, niż z wbudowanych mikrofonów i pracę AF będzie słychać mniej. Ale nadal ten AF będzie wyraźnie słyszalny. Możesz użyć obiektywu AF-P, wtedy AF będzie wciąż słyszalny, ale już cichutko. Aby AF był w ogóle niesłyszalny, to trzeba by było nagrywać dialogi metodą postsynchronów u studio nagraniowym.

  8. #18

    Domyślnie

    Szukam mikrofonu stereo do nagrywania występów gdzie między innymi muszę oprócz wypowiedzi złapać chór które bedą na nagłośnieniu lecz nie mam możliwości podłączenia się do realizatorki, jaki mikrofon polecacie zależy mi na dobrej jakości, materiał będzie ciągnięty do końca bez kompresji, jest jakiś który po części da jakość jak TLM 102 lub 103 bo niestety takiego mikrofonu nie mogę podłączyć do lustra co najwyżej do Focusrite

  9. #19

    Domyślnie

    Witam wszystkich. Ostatnio zaczynam poważniej nagrywać z Nikonami, mam D750, stać mnie na to. Jednak mam do Ciebie pytanie. Potrzebuję mikrofonu do 300 zł i co polecacie. Czy wziąć kondensator czy stereo. Niedawno zobaczyłem, że firma Boya ma ciekawe mikrofony. Czy ktoś z Was może korzystać z takich mikrofonów i czy jesteście z nich zadowoleni? Obecnie używam mikrofonu używanego w laptopie i podłączonego przez gniazdo. Zdaję egzamin, ale wygląda to trochę głupio i nie chcę, żeby ktoś zarzucał mi kłopoty na weselu (pomocnik). Z góry dziękuję za radę
    https://eta-govt.com/sri-lanka-visa-for-indians/ ] Sri Lanka visa for Indians[/url] is as easy as blink of an eye and will take 3-6 minutes to get sri lanka visa.

Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •