Close

Strona 1 z 10 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 94
  1. #1

    Domyślnie Affinity Photo - ktoś testował "pogromcę" photoshopa?

    Jak w tytule, ktoś miał do czynienia z tym softem? Nie ma abonamentu, jest opłata jednorazowa (znośna).

    https://affinity.serif.com/en-gb/photo/
    I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
    http://instagram.com/adrwoz

  2. #2

    Domyślnie

    O jest juz w Apple Store, troche bawilem sie wersja beta ale jakos nie przekonal mnie ze wzgledu na troche inna filozofie obslugi niz PS. Nie jestem grafikiem, Czornyj meczyl Affinity. Z drugiej strony cena 10x bardziej przystepna niz PS, moze kupie go aby miec na laptopie.

  3. #3

    Domyślnie

    Dzisiaj kupiłem. U mnie to działa tak, że używać się nie da. Tutaj w komentarzach więcej info: link. Komentarze Czornyja też tam znajdziesz.

  4. #4

    Domyślnie

    Czyli trochę to wygląda na problemy wieku dziecięcego, mam nadzieję, że to się ustatkuje.

    Poza tym przesiadka z dobrze znanego PS'a to chyba jednak będzie ból d**y. Na razie poczekam
    I'm not normally a religious man, but if you're up there, save me, Superman!
    http://instagram.com/adrwoz

  5. #5

    Domyślnie

    Eee, nie działa na Wingrozie, "nie interesuje mnie" Ale na stronce wygląda ciekawie, nie powiem

  6. #6

    Domyślnie

    Po zapowiedziach tego softu bylem przy nadzieii. ale po kilku podejsciach poronilem. i raczej nie zanosi sie bym chcial dalej walczyc z tym programem.
    No chyba ze jakic cud mniemamy sie wydarzy.
    Jeszcze male OT. Najnowszy soft nikona moim zdaniem jest do dupy. Starego ViewNX nawet lubilem jako przegladarke i prosta ale wystarczajaca do wielu rzeczy wywoływarke. Nowy ViewNX-i to moim zdaniem rzadka kupa NX-D toże.

  7. #7
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    05 2014
    Miasto
    Skierniewice
    Posty
    190

    Domyślnie

    Jak dla mnie jest bomba


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  8. #8