To zdecydowanie najlepsze! Podoba się
Szukaj
na 3 stawione kadry obróbka różni się miedzy nimi dość znacząco... nawet balans bieli chyba ze zdjęcia na zdjęcie inny
używałeś różnych technik przy obróbce tego setu?
najbardziej podchodzi mi nr 1
jak napisalem w tytule to sa wprawki, czesto zdjecia sa poruszone (ostatnie), nieostre, dopracowuje kwestie koloru i metody szybszej obrobki i generalnie workflow, stad niespojnosc, dlatego kazda opinia sie liczy, czego mi brakuje to notatek przy pracy, ale to dodatkowy czas, jak bedzie zainteresowanie to powrzucam tu wiecej materialu, dziekuje za komentarze, krytyke i spostrzezenia
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sluzba niewybatozona z rana predko sie bisurmani
www.smooth.photography/vs13
w studyjnych warunkach warto sobie na sztywno wprowadzić jakikolwiek balans bieli z marszu (błysk często pasuje), bo później ma się chociaż spójny materiał wyjściowy
co do workflow to dużo osób zaczyna wywołania rawa na "czysto", żeby był poprawny kolor skóry, jak najwięcej informacji w cieniach i brak przepaleń i potem idą do PSa, gdzie zarzynają od ustawień globalnych typu korekcja sylwetki/rys twarzy/objetości włosów i przechodzą do małych rzeczy - skazy na skórze, pojedyncze włosy, żyłki w oczach, itp na końcu przeważnie dokonuje się zabiegów artystycznych z kolorami jak już cały materiał jest ładnie obrobiony
ale oczywiście każdy ma swoją metodę
tak wlasnie robie, tylko parametrow nie zapisuje a powinienem z komentarzami, bo jestem wzrokowcem
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sluzba niewybatozona z rana predko sie bisurmani
www.smooth.photography/vs13
zrób sobie akcję w PSie wszystkich podstawowych warstw jakich używasz na start
to pomaga przy zachowaniu spójności w obróbce też
ja mam standardową np zawierającą kopię warstwy głównej do retuszu skóry, warstwę czarno białą z miękkim mieszaniem na 20% dla podbicia kontrastu, warstwę szarą 50% do dodge i burn i warstwę pustą koloru do wyrównywania na szybko przebarwień nawet kolejność warstw mówi mi jakiego porządku powinienem się trzymać
takich podstawowych akcji z bazowymi warstwami mam kilka w zależności od stopnia złożenia obróbki
wiadomo, ze to tylko punkt odniesienia i potem trzeba jeszcze improwizować, ale raz zrobiona akcja starcza na bardzo długo i pomaga za każdym razem
hahhah Carlos - cudnie!!!! Od razu widac ze to TWOJE zdjecia!!!!!
Ostatnio edytowane przez Carlos_lo ; 27-05-2015 o 07:50
Sluzba niewybatozona z rana predko sie bisurmani
www.smooth.photography/vs13
i jeszcze takie
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sluzba niewybatozona z rana predko sie bisurmani
www.smooth.photography/vs13
Hmm, to może tak:
Zgodnie z prawidłami opisywanymi w literaturze fachowej, ludzki wzrok podczas oglądania zdjęcia najczęściej podąża od lewego dolnego rogu ku górze, ku jaśniejszym elementom kompozycji, raczej zgodnie z kierunkiem wyznaczonym przez owe elementy (linie, kształty). Ja jednak nie docieram płynnie do najmocnieszych akcentów zdjęcia (oczu), gdyż za każdym razem zatrzymuję się na zębie wystającym z leciusieńko rozchylonych ust. Jeśli chodzi o obróbkę, znam wielu ludzi, którym ten rodzaj obróbki bardzo się podoba. Ja osobiście nie przepadam za taką. Może dlatego, że sam tak nie umiem . Poprzednie Twoje zdjęcia podobały mi się dużo bardziej. Szczególnie poprawiona jedynka i trójka.
Skontaktuj się z nami