Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Domyślnie Lightroom vs Photoshop vs inne

jestem naprawdę początkującym w dziedzinie fotografii. Wkrótce (ten lub przyszły tydzień) kupuję sprzęt (prawdopodobnie d7100 + S17-50 + N50). Jaki możecie polecić program do obróbki zdjęć. Nie będzie to zaawansowana obróbka. Chciałbym jak najbardziej prosty program - od czegoś trzeba zacząć. Lightroom będzie ok?

Domyślnie

Tak
    Spotyka się dwóch fotografów. Pierwszy pyta drugiego, który prowadzi za rękę synka:
    - Czesć! Kto to?
    - To mój syn. Janek.
    - Fajny, ale zrobiłbym go inaczej.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez stock Zobacz posta
    aż nadto moim zdaniem
    Czyli rozwojowo
    Spotyka się dwóch fotografów. Pierwszy pyta drugiego, który prowadzi za rękę synka:
    - Czesć! Kto to?
    - To mój syn. Janek.

Domyślnie

dziękuję Wam bardzo, o to mi chodziło - krótko, zwięźle i na temat, bez czytania 100 stron wiem co robić

Domyślnie

A ja uważa, ze to bez sensu...
    Weź sobie Creative Cloud w Adobe za 10 ojro na miesiąc i masz w tym też dupowaty LR jak bardzo będziesz chciał go używać :P (nie znoszę tego programu).
    Ale masz też pełny Photoshop i fajny Bridge.

https://creative.adobe.com/promo/Cre...CPP?sdid=KQUIK
    Ostatnio edytowane przez siedemczwartych ; 22-04-2015 o 16:35

Domyślnie

A ja uważam, że skoro początkujący i skoro nikoniarz, to na początek powinien wystarczyć darmowy Capture NX-D. Dawni użytkownicy Capture NX2 złorzeczą na ten soft ( w tym i ja), ale ma on jednak spore możliwości. I najważniejsze - importuje wszystkie najważniejsze ustawienia aparatu. Dla mnie Lightroom był na początku nie do ogarnięcia właśnie ze względu na reset ustawień aparatu i konieczność profilowania ustawień. A ten sofcik otwiera zdjęcie dokładnie tak, jak sobie poustawiam w aparacie bez żadnego kombinowania.
    FOTO-ZABAWKI SPRZEDANE.

Domyślnie