Close

Strona 1 z 15 12311 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 145

Wątek: Nikon d90

Domyślnie Nikon d90

Witam wszystkich znawców nikona,
    zacznę od początku, jestem dopiero co zarejestrowany na forum więc mam nadzieję że żadnej gafy nie popełnię zakładając nowy temat,
    jestem totalnym laikiem jeżeli chodzi o robienie zdjęć, jedyne co wiem na temat aparatu to to gdzie się wkłada baterie, zmienia obiektyw, ustawia na auto i klika fotkę, być może wielu rozbawiłem w tym momencie ale nie jestem jedyny na tym forum bez wiedzy na temat robienia zdjęć,
    bardzo mnie fascynują ładnie wykonane zdjęcia i dlatego chciałem prosić o pomoc w wyborze aparatu,
    od kilku lat choruję na nikona d90, jednak nigdy nie miałem możliwości kupna ww z prostej przyczyny jakim był brak gotówki, obecnie gdy jestem w stanie już coś kupić to nie ma nowych body,
    moje pytanie jest czy jest sens kupowania nowego sprzętu czy do robienia zdjęć głównie na automacie wystarczy kupić używkę z niewielki przebiegiem, a jeżeli używka to jaki jest sensowny, maksymalny przebieg,
    tak jak wspomniałem choruję na nikona d90 ale być może pokazał się jakiś godny następca w rozsądnej cenie,
    chciałbym mieć coś uniwersalnego do robienia zdjęć zarówno na dworze jak i w domu przy wiadomo sztucznym świetle, czasami jakieś imprezy w kościele czy w lokalach, czasami jeździmy na wycieczki w góry i widoki też fajnie porobić, domyślam się że jest to związane z kupnem różnej optyki i tu kolejna moja prośba o pomoc w doborze takowej,
    no i jeszcze jedno zasadnicze pytanie, jaką kasę muszę szykować na tego rodzaju wydatek?
    z góry dziękuję za pomoc
    pozdrawiam

Domyślnie

Jeśli chcesz focić na auto, to nie ma sensu kupować d90, który jest dość zaawansowanym modelem.
    Poszukałbym dobrego kompaktu / bezlusterkowca, a jeśli koniecznie lustrzanka, to wtedy np. d5200 - o wiele lepsza matryca, plus dobre filmy, kosztem mniej zaawansowanej obudowy i paru innych bajerów.

Domyślnie