Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Symetria mgły

Mieszany widok

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post

Domyślnie Symetria mgły

Witam serdecznie i proszę o uwagi.

Ponieważ nie mam Tapatalka, to post dodałem poprzez kliknięcie ZAMIEŚĆ SZYBKĄ ODPOWIEDŹ na dole strony otworzonej w domyślnej przeglądarce mojego laptopa. Podobno też tak można

maniak666
    Gość

Domyślnie

Sądzę że nie byłoby najgorzej z nieco wyższej perspektywy machnąć to ujęcie. Wtedy zarówno szyny, jak i trakcja wychodziłyby idealnie z narożników, co MZ poprawiłoby odbiór.

Domyślnie

Nie znam się na semaforach i innych znakach kolejowych - w którą stronę te pociągi tam jeżdżą? Bo wygląda, że wszystkie tylko w jedną stronę są ustawione. A ten na środku to w ogóle już mi nie pasuje, aż zacząłem sprawdzać po różnych kolejowych stronkach i tylko bardziej się zamotałem...

W każdym razie, akurat przy oglądaniu tej fotki, Janis Joplin sobie przesłuchiwałem...

Domyślnie

Dzięki za uwagi. Może odpowiem od końca i troszkę kolejarsko: Jest to szlak przystosowany do ruchu w obie strony po obu torach, tak jakby były to dwie niezależne linie obok siebie. Dlatego semafory są po obu stronach. Znak w środku to wskaźnik W4, wyznacza miejsce czoła pociągu po zatrzymaniu się w peronach. Ale może dosyć kolejarskiego marudzenia.
    Z wyższej perspektywy mam w drugą stronę, ale przeszkadza zarys peronu.

Ponieważ nie mam Tapatalka, to post dodałem poprzez kliknięcie ZAMIEŚĆ SZYBKĄ ODPOWIEDŹ na dole strony otworzonej w domyślnej przeglądarce mojego laptopa. Podobno też tak można

Domyślnie

Ja nie mam uwag, świetna praca, dobra symetria i rozplanowanie.
    Nikon i podróże ...

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez moshica Zobacz posta
    Ja nie mam uwag, świetna praca, dobra symetria i rozplanowanie.
    ja mam podobne zdanie, i jest klimat

maniak666
    Gość

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez tomgol Zobacz posta
    Spróbuj w WB .
    A co tu nie tak z balansem bieli

Domyślnie