Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 22

Wątek: d40 i grip

Domyślnie d40 i grip

Czy jest dostępny? A jak nie to czy wie ktoś może czy Nikon planuje do tego modelu i do modelu D40x?

Oszczędny w słowach
    Miasto
    małopolska

Domyślnie

D40X to to samo co D40, tyle, że z lepszą matrycą, więc ew. grip jeśli powstanie - na razie ani widu, ani słychu - będzie kompatybilny w obu aparatach.
    Nikon D40 + Nikkor 18-70. Dopiero zaczynam zabawę z rysowaniem światłem jestem kompletnym amatorem.

Domyślnie

oj przydałby się, bo ten aparat jest taki mały, że ledwo się go trzyma
    skład zastrzeżony!
    Fotografie są jak cebula - mają warstwy.

www.piotrkordula.prv.pl

Domyślnie

akurat to mi się w nim podoba chodziło mi raczej o dodatkowy zasób energii

Domyślnie

dodatkowy zasob energii rozwiazujesz poprzesz trzymanie drugiej baterii w kieszenie. mniej miejsca i taniej. efekt identyczny
    podpis nieczytelny

Domyślnie

Jak nie ma jak jest! Zwie się to N-40.
    http://www.difox.com/main/pl/photo/e.../Article.html?
    To, że milczę, nie znaczy, że nie mam nic do powiedzenia.

Domyślnie

A jak nikon traktuje uzywanie nieoryginalnych akcesoriów? Nie poleci gwarancja?

Arrow

Wybieram opcje: jedna lub nawet dwie zapasowe bateria (akumulatory). Troszkę to nie po drodze z rozmiarami D40 (IMO). Co do gwarancji to sadze ze Nikon, jak każdy producent, zaleca używanie tylko akcesoriów z logo swojej firmy.
    D700, S24-105/4 ART.

"...the first thing that you want, will be the last thing you'll ever need"

Domyślnie