Close

Pokaż wyniki od 1 do 10 z 10

Wątek: Nikon D3200 Iso

Domyślnie Nikon D3200 Iso

Witam.
    Pytanie dla nie których może być głupie, natomiast chcę się upewnić.
    Oglądałem ostatnio filmik w którym omawiając Nikona D3200. Pokazywane tam były różne zdjęcia wraz z ustawieniami na jakich było robione dane zdjęcie. Na niektórych zdjęciach były ustawienia ISO w przedziale którego ja nie mogę u siebie ustawić, np ISO 1000. W moim aparacie mogę ustawić ISO 100-200-400-800-1600-3200-6400-HI.
    Czy jest możliwość oraz w jaki sposób ustawić takie ISO. Szukałem po opcjach u siebie w aparacie jednak nie mogę nic znaleźć;/

Proszę o wyrozumiałość gdyż jestem początkujący w tych tematach

Domyślnie

To bylo zdjecie zrobione w Auto ISO. Tam jest inny skok. W recznym masz skok 1EV.

Domyślnie

niestety nie - to jest jeden z przykładów na czym polega 'okrojenie' aparatu z różnych funkcji.

ew. ustawi ISO na auto przy czym zdefiniuj MAX ISO np. 1600 , wtedy aparat sam dobiera ISO i korzysta z wartości pośrednich (przynajmniej w d3300 tak jest) , no ale to już nie będzie pełny tryb M.

Domyślnie

Jak Wy szybko odpisujecie
    Szkoda,że jednak przy auto ISO tracisz kontrolę nad jednym ustawieniem. Aparat sam myśli za mnie. Swoją drogą dobrze sprawdza się Auto ISO? Czy olać to i mimo większych przeskoków ręcznie ustawiać ISO?

Domyślnie

Najlepiej wlaczyc Auto ISO i popstrykac samemu by sprawdzic czy Cie to satysfakcjonuje.

Gaduła Awatar zgera
    Miasto
    Siedliska, Podkarpacie

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Krystiang Zobacz posta
    Jak Wy szybko odpisujecie
    Szkoda,że jednak przy auto ISO tracisz kontrolę nad jednym ustawieniem. Aparat sam myśli za mnie. Swoją drogą dobrze sprawdza się Auto ISO? Czy olać to i mimo większych przeskoków ręcznie ustawiać ISO?
    W Auto-ISO możesz sobie ustawić górną granicę ISO i czas naświetlania i aparat tych wartości nie przekroczy.
    W serii D3xxx zmiana ISO jest co 1EV w pozostałych modelach co 1/3 EV.