Szukaj
kupa sprzętu i brak talentu
Nie ma na tym forum nikogo kto by mógł coś podpowiedzieć początkującemu portreciście żeby nie popełniał błędów w przyszłości ?
jak dla mnie trochę takie nazbyt obrobione. Znaczy się ładnie ale za mocno. Co do kadrów to tylko 1. Na 2 i 3 te wystające dłonie to ni przypiął ni przyłatał. Dziewczę prześliczne. Światełko też klimatyczne. I żeby nie było - nie znam się na temacie.
broniu, podstęp wietrzymy po prostu
ale co tam:
Zdjęcia dobre, a może nawet dobre plus. Jak na start w studio to bardzo spójna stylizacja, która nie ułatwia oceny samych umiejętności i błędów bo jest bardzo 'obfita'. Dobry makijaż i ciekawa modelka, nie leżą mi te usta, ale to czysto uznaniowa sprawa i niektórzy tak lubią, więc nie ma się co tego czepiać.
Ogólnie widać świetne przygotowanie modelki do sesji.
Po Twojej natomiast stronie, widać że nie boisz się cienia - to dobrze. Widać też, że czujesz kadr - jedynka super.
Tak na przyszłość, zwróć uwagę na dłonie, na jedynce wystają w idealnym miejscu i dokładnie tyle ile trzeba, gorzej jest na trójce, gdzie palce już zaczynają wyglądać dziwnie i najgorzej na dwójce, gdzie trzeci paliczek jest schowany w cieniu i na pierwszy rzut oka wygląda jakby modelka miała dwuzginające się palce.
Moim zdaniem bardzo dobrze.
Koniecznie odwiedź Podkarpacką Grupę Fotograficzną na Nikoniarzach : Forum Grupy PODKARPACKIEJ
Informacja jak się z nami spotkać : Czwartkowe P I W K O (czyli jak się z nami spotkać)
Jesteś z Podkarpacia : Jak do nas dołączyć
spokojna głowa podstępu nie ma ale uznam to za komplementco do obróbki to też dopiero się uczę a z każdym zdjęciem wydaje mi się że idzie mi coraz lepiej, bardzo fajnie że ktoś zauważył ilość pracy włożoną w modelkę ( 7 godzin przygotowań ), zgadzam się z ustawieniem rąk faktycznie za ostro uciąłem dół, w sumie wiedziałem o tym, początkowo miałem wstawić tylko pierwszą fotkę ale chciałem się upewnić że dobrze myślę, dzięki wielkie za ocenę.
A co tu dodać ? Świetne.