Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5
  1. #1

    Domyślnie Amatorskie fotki

    Cześć, chciałbym się podzielić z Wami kilkoma moimi zdjęciami, co o nich myślicie? Przypominam że jestem amatorem

    1.


    2.


    3.


    4.
    D3100 | N 18-105 | N 35 | S 10-20

  2. #2

    Domyślnie

    1. Na dole za ciemno, na górze za jasno
    2. Odbicia na boku samochodu, zbyt centralnie
    3. Znów te odbicia...wszędzie...
    4. Za dużo nieba, na którym nic się nie dzieje...zupełnie nic...

    Jak masz tak dużą rożnicę w ekspozycji pomiędzy górą, a dołem zdjęcia, to najlepiej dwa składaj w czasie obróbki (ekspozycja na niebo nałożona na zdjęcie z ekspozycją na samochód) - filtrów połówkowych Ci nie polecam, jako amatorowi, ale każdy nawet amator powinien się zaopatrzyć w filtr polaryzacyjny żeby likwidować odbicia na lakierze/szybach-te porzyzwoite drogie nie są, a od razu zauważysz różnicę, jak się nim trochę pobawisz kręcąc we wszystkie strony. Widzę, że masz 35 1.8 - na niego kupisz jakąś Hoyę za kikadziesiąt PLN i będzie problem odbić rozwiązany.

    Jeśli chodzi o miejsce, w którym robiłeś te zdjęcia, to nie jest ono najszczęśliwsze dlatego, że brakuje tam oddechu - zaparkowałeś samochód między barierkami, skręciłeś koła (plus za to, że w dobrą stronę ) i zacząłeś focić.

    Tak swoją drogą ten wiadukt strasznie przypomina mi taki jeden tuż pod Wrocławiem nad S8 - też asfalt kończy się lasem i to dosłownie. Zjeżdżając za szybko z tego mostku można wylądować centrlanie na drzewie...
    Object error. Unable to run this script. Program terminated!

  3. #3

    Domyślnie

    Fotki jakich wiele na ALLEGRO. Autko warte pokazania w ciekawszej miejscówce.

    Mi najbardziej podchodzi foto .2.

  4. #4

    Domyślnie

    Trochę popracuj nad obróbką tego zdjęcia. Zobacz jak wyglądało by w BW.

  5. #5

    Domyślnie