Close

Strona 1 z 4 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 32
  1. #1

    Domyślnie Co po Nikonie D80?

    Dzień dobry, zwracam się z serdeczną prośbą o poradę Po 8 latach mój D80 odmówił dalszej współpracy - postanowiłam pozwolić odejść mu na emeryturę. Jestem amatorką, która jednak lubi mieć ładne zdjęcia, z obróbką RAW też sobie jakoś radzę. Dodam jeszcze, że dostałam nowiutki obiektyw 18-105, który mogę jeszcze zwrócić/wymienić na zestaw, więc muszę szybko podjąć decyzję. Przez te 8 lat zmieniły się trochę moje potrzeby, pojawiły się dzieci, więc jest mniej czasu na fotograficzne wyprawy, za to dużo dynamicznych ujęć A więc, w skrócie:
    - aparat nie musi być dużo lepszy od D80, ale też nie powinien być gorszy
    - jak najmniejszy i lekki (co przy Nikonach chyba odpada)
    - duuuużo zdjęć w ruchu
    - filmy na akceptowalnym poziomie
    - jasny, musi sobie dobrze radzić w gorszych warunkach oświetleniowych
    - moje hobby: portrety
    - cena: absolutne maksimum kompletu: 2500 (- 750 zl za obiektyw, który mam, jeśli ma zostać)
    - z tego, co widzę, może być w tym zakresie D5100, D3200, D3300, ew. D5200. Coś jeszcze? Który wybrać?

    Na horyzoncie pojawiają się też bezlusterkowce, podobają mi się ich gabaryty, ale nigdy nie robiłam czymś takim zdjęć, w internecie są sprzeczne opinie... Czy warto wziąć taki aparat pod uwagę? Jak naprawdę mają się te zdjęcia do lustrzanek pokroju D80? Jak już wspomniałam, jestem laikiem, ale to nie znaczy, że robię zdjęcia tylko na automacie...

    Z góry dziękuję za pomoc.
    Ostatnio edytowane przez AnnaP ; 16-01-2015 o 10:03

  2. #2

    Domyślnie

    Jeżeli lustrzanka to ==>d5100 z N18-105 + N50/1.8 ; nie wiem czy nie byłoby korzystniej pod względem finansowym gdyby oddać obiektyw który już masz (skoro jest taka możliwość), zabrać kasę a następnie kupić ZESTAW z takim samym obiektywem. Trzeba sprawdzić.