Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 45

Domyślnie D610 czy OM-D E-M1

Witam, co byście wybrali d610 czy Olympus OM-D E-M1 (i tylko te dwa wchodzą w grę) ? Zastosowanie głównie to : fotografia podróżnicza, czasem portrety, czasem reportaż.

Ewentualny zestaw:

d610 + T16-28 + N35 + N85

A co do Olympusa tu zaczynają się schody bo nie znam się za bardzo na szklarni tej firmy...na pewno jakiś szeroki kąt + jakiś jasny standard.

I pytanie czy matryca Olympusa daje radę ? i czy sprawdzi się w fot podróżniczej... bo d610 ma matryce świetną ale w zestawie d610 + T16-28 swoje waży:/

Domyślnie

Czemu akurat 16-28? Wielkie i ciężkie. Jakieś 18-35 będzie połowe mniejsze i lżejsze. I z D610 będzie trochę niewygodne, obiektyw będzie przeważał mocno.

Fotografia podróżnicza to jaka? Że wyjeżdzasz na 2 miesiące z plecakiem, czy jedziesz gdzieś samochodem/lecisz i mieszkasz w hotelu? Bo to trochę ma znaczenie w przypadku wyboru sprzętu, czy wymiary i wagą są absolutnym priorytetem czy niekoniecznie.

Od olympusa już na pewno bym wolał Fuji - mają bardzo fajne szkła i np takie XT-1 jest bardzo przyjemną puszką. Do portrety większa matryca też na pewno nie zaszkodzi.

Domyślnie

wow, to masz rozrzut... poza tym każdy wie, że aparatem podróżniczym jest m9 z summaritem lub noctiluxem. Ewentualnie sony alfa . A tak na poważnie to i OM-D będzie ok jak i fuji pod bagnet x. Pytanie, ile możesz wydać oraz ile chcesz dźwigać i na ile przeszkadza Tobie ziarno. W sumie odpowiedź na te pytania, to więcej niż połowa sukcesu .
    A7mk2 Zeiss 24-70/4 Sony G 70-200/4 v35/1.4,v50/1.1 FM2 Z50/1.4

Domyślnie

Tokina 16-28 bo kiedyś ja miałem i była świetna (tylko jej ciężar i filtry) ...18-35 nigdy nie brałem pod uwagę, w sumie nie wiem dlaczego.

Foto podróżnicza = latanie, hotele jak i np chodzenie po górach itp ...podróże z plecakiem przez kilka tyg raczej nie.