Close

Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Domyślnie Nikon D5000 i Lampa YN560II - a program AUTO

Witam Was serdecznie.

Jestem totalnym amatorem ale lubię robić zdjęcia Mam D5000 i do tego miałem lampę NISSIN automatyczną, padła po dwóch latach, kupiłem sobie YN 560III - manualna lampa, bo pomyślałem że lampę będę umiał sam ustawić, ale nie pomyślałem że na trybie auto aparat nie widzi tej lampy i ustawia tak wszystkie parametry samego aparatu jakby jej nie było - i w połączeniu z lampą wychodzi efekt kiepski, do tego próbuje otworzyć lampę wewnętrzną aparatu a ta jest blokowana przez zewnętrzną

Ktoś podsunie jakieś najprostsze rozwiązanie tego tematu? Oprócz "wymień lampę na aut", lub "naucz się robić zdjęcia na M" - za stary jestem.

Będę wdzięczny za jakieś sugestie.

Pozdrawiam

Domyślnie

wymień lampę na aut, lub naucz się robić zdjęcia na M lub A

Albo zapomnij o zewnętrznej lampie.
    Certo Six 2.8/80, Zenity, Praktica BX20
    Nikon
    D7000; S17-50/2.8, D610; 16--200/2.8, T70-300USD | Metz 50 AF-1

Domyślnie

A jak nie chcesz się uczyć to daj aparat na 1/100, przesłonę na 5.6 tryb M i lampę na pełną moc do góry w pomieszczeniu zamkniętym. Coś Ci na pewno wyjdzie.

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk
    Pozdrawiam,
    Paweł
    Mój Instagram

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Prostyczłowiek Zobacz posta
    Ktoś podsunie jakieś najprostsze rozwiązanie tego tematu? Oprócz "wymień lampę na aut", lub "naucz się robić zdjęcia na M"

Cytat Zamieszczone przez GonzoG Zobacz posta
    wymień lampę na aut, lub naucz się robić zdjęcia na M lub A

Albo zapomnij o zewnętrznej lampie.

Dziękuje Gonzo za cenną odpowiedź

Domyślnie

na trybie auto aparat nie widzi tej lampy i ustawia tak wszystkie parametry samego aparatu jakby jej nie było - i w połączeniu z lampą wychodzi efekt kiepski, do tego próbuje otworzyć lampę wewnętrzną aparatu a ta jest blokowana przez zewnętrzną