Close

Strona 356 z 356 PierwszyPierwszy ... 256306346354355356
Pokaż wyniki od 3 551 do 3 557 z 3557
  1. #3551

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Teu Zobacz posta
    Tak będzie najbezpieczniej.
    ostatnio kupuje te karty co trochę także staram się być zabezpieczony
    2 x FX | Stałki | Lampeczki |

    Pomóż i polub

  2. #3552

    Domyślnie

    Czy ktoś ma pomysł dlaczego mój D750 od jakiegoś czasu robi tylko 2 (dwa) zdjęcia w serii?
    Sprawdzałem na różnych kartach pamięci, różnych bateriach, z wyłączonym AF, CL, CH i co tam jeszcze.
    W menu aparatu mam ustawione 12 zdjęć w serii.
    Do sierpnia jechał seriami normalnie.

  3. #3553

    Domyślnie

    Nie masz jakiegoś bracketingu ustawionego czy coś?
    Du(m/r)ny prowadzący:

    Szpej: 1 puszka, 1 szkło, 1 lampa, 1 wyzwalacz, 2 statywy, 1 torba i 1 pasek. O.

  4. #3554

    Domyślnie

    Nie wiem. Teraz zauważyłem, że na przekreślonej błyskawicy jedzie serią normalnie, a na P, A, S, M tylko 2 zdjęcia.

    - - - - kolejny post - - - - - -

    Chyba trafiłeś, na ekranie info pali mi się AE+BKT.

  5. #3555

    Domyślnie

    Dokładnie tak. Braketing ogranicze ilość zdjęć w serii do ustawionej ilości.
    zestaw turysty D7500, N 10-20, N 16-80, N 70-300 AF-P VR DX, BeFree carbon. D750 + N 24-70/2.8, N24-120/4, N 70-200/4, N 24/1.8G, 28/1.8G, 35/1.8G, N 50/1.8G, N 55/3.5.
    było D70, D40, D60, D80, D90, D700, D7000, D7100, D600, D7200.

    moje pstryki, na fejsie, instagram, naprawy Nikon

  6. #3556

    Domyślnie

    Odnosnie kart pamięci Sandiska i gwarancji. Dostałem odpowiedź, moze komuś się przyda:


    Wg Pana opisu karty są do wymiany na nowe egzemplarze w ramach reklamacji, sprzedawca nie powinien robić przy tego typie usterki problemu.


    Produkty Sandisk reklamujemy w miejscu zakupu, każdy produkt zakupiony w Autoryzowanym Punkcie posiada pełną gwarancję firmy Sandisk (produkty Extreme gwarancja wieczysta, produkty Ultra - 5 lat).


    Produkt powinien zostać sprawdzony i w razie konieczności wymieniony na nowy egzemplarz. Punkt sprzedaży decyduje o tym czy wymagany jest dowód zakupu czy wystarczy tak zwany ślad po zakupie (np: nr zamówienia, nr aukcji, płatność, wyciąg z karty płatniczej, itp.). Firma Sandisk nie wymaga od Autoryzowanych Sprzedawców okazywania dowodu zakupu wystawionego dla klienta końcowego.
    2 x FX | Stałki | Lampeczki |

    Pomóż i polub

  7. #3557

    Domyślnie

    OK jestem po reklamacjach kart.

    16 GB Extreme kupiona w grudniu 2019, mało używana - miałem paragon - wymiana bez problemu, wysyłka nowej sztuki do domu.
    32 Extreme PRO - stara karta kupiona jakieś 8 la temu - nie mam paragonu - nie wymieniona bo nie mam paragonu.

    Napisałem do Sandiska.eu jakoś tak, mają formularz reklamacyjny... noo już jakieś 2 tyg cisza w temacie...

    Czy to możliwe że mój komp/czytnik Sandisk lub aparat uszkadza karty?

    Mam jeszcze dużo innych kart Sandiska i nic złego się nie dzieje... Nic nie jest wieczne, ale czy karty SD tak padają szybko? 2 karty w odstępstwie jakiegoś miesiąca? Trochę dziwne.
    2 x FX | Stałki | Lampeczki |

    Pomóż i polub

Strona 356 z 356 PierwszyPierwszy ... 256306346354355356

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •