Close

Strona 1 z 5 123 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 43

Wątek: Dobry wybór?

Domyślnie Dobry wybór?

Witam serdecznie. Jestem totalnym i typowym amatorem. Posiadam nikona 5100 kit 17-105 i 35 1,8. Odkąd przesiadłem sie na 35 17-105 mnie denerwuje jest za ciemny. Stałka ma troszkę za wolny AF jak na moje potrzeby. Fotografuję głownie swoje pociechy. Nie interesują mnie robaczki, budynki, widoczki. Czy złotym środkiem bedzie sigma 17-50 f2,8? Bardzo podoba mi sie fotografia ślubna mam mozliwość czasem pocykac fotki ze znajomym fotografem (robie to dla zabawy i przyjemności - nie mam zamiaru robic tego nigdy zarobkowo). Kwota jaka chce wydac to ok 1500zł +/-. Obiektyw wolałbym kupić nowy.

Domyślnie

W tej cenie Sigma 17-50/2.8 będzie dobrym wyborem. Pod warunkiem, że odpowiada Ci ten zakres ogniskowych...

Domyślnie

Odkąd mam 35 kit lezy i sie kurzy. Czasem 35 jest za wąska i za wolna własciwie tyle mi brakuje w tym szkiełku.

Domyślnie

Także z Sigmy powinieneś być zadowolony. Weź jeszcze pod uwagę ewentualność kalibracji- jeśli kupisz nówkę, to gratis.

Domyślnie

Czytałem już o tym ze wiekszość tych szkiełek jedzie do serwisu razem z puszka i jestem na to przygotowany. Brałem pod uwage jeszcze nikora 85 1,8g ale tam przy tym ze posiadam dx to ogniskowa bedzie ok 125-130

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez pucy Zobacz posta
    Czasem 35 jest za wąska
    Brałem pod uwage jeszcze nikora 85
    Ciężko będzie to pogodzić...

Domyślnie

dlatego 85 odrzuciłem ale foty z tego szkla mnie klada na kolana

Domyślnie

A może spróbuj 28-70 2.8 ? Tylko czy nie za wąsko?

Domyślnie