Close

Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Domyślnie Nikon D90 - poszukiwany

Witajcie,

Moi drodzy - proszę o pomoc.
    Już na początku mojego urlopu, podczas przejazdu autostopem nieopatrznie pozostawiłem u przewoźnika swój aparat (NikonD90 + Sigma 17-70).
    Rzecz miała miejsce w Rumunii, 3 sierpnia 2014 r., na terenie Gór Rodniańskich. Przewoźnikiem był turysta z Niemiec, który także podróżował (prawdopodobnie Audi w wersji kombi) po tym kraju z dwójką małych dzieci. Przy wysiadaniu i wyciąganiu plecaków, zapomniałem zabrać aparat.

Zasadniczo liczę, że ów Niemiec zgłosi gdzieś fakt znalezienia takiego sprzętu, ale nie mam doświadczenia, gdzie mógłbym szukać pomocy. Nasza (PL) policja nie przyjmuje takich zgłoszeń.
    Czy może macie jakieś cenne rady, gdzie mógłbym szukać informacji o zgubie lub ewentualnie gdzie zamieścić podobną informację? Czy to miejsce na forum jest odpowiednie do tego typu ogłoszeń? Jakieś fora zagraniczne? SN aparatu i obiektywu oczywiście mam.

Z góry dzięki za wszelką pomoc!

Szymon
    Nikon D90 | S 17-70 2,8-4,0 OS HSM | N 50 1.8 | Metz AF 48-1 | pasja

Domyślnie

Widzę, że niemieckie strony ogłoszeniowe i fora mają info o tym wydarzeniu. Obawiam się, że nic więcej zrobić nie możesz. I...raczej rozglądaj się za nowym aparatem Za roztargnienie niestety czasem płaci się dość słono. Ciesz się, że na wyjazd nie sprawiłeś sobie nowego FX-a - dopiero byś płakał.
    Object error. Unable to run this script. Program terminated!

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez SerU Zobacz posta
    Widzę, że niemieckie strony ogłoszeniowe i fora mają info o tym wydarzeniu. Obawiam się, że nic więcej zrobić nie możesz. I...raczej rozglądaj się za nowym aparatem Za roztargnienie niestety czasem płaci się dość słono. Ciesz się, że na wyjazd nie sprawiłeś sobie nowego FX-a - dopiero byś płakał.
    Hmm, jakieś linki do tych stron? Bo może ktoś ze znajomych mnie tam ogłosił, a nie wiem o tym.