Close

Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 11

Domyślnie Kluszkowce "joy-ride"

na rozgrzewkę ujęcie z deszczowego dnia w trakcie treningów.

Jako ciekawostkę dodam że kolega ma wciąż niezrośniętą kość i kilo śrubek w ręce

Domyślnie

dzięki!
    Zachęcony 100% pozytywnych komentarzy dorzucam coś jeszcze
    2

3

Domyślnie

Nie znam się, ale bardzo mi się podobają. Szczególnie trójeczka. Ja bym się pokusił o wyretuszowanie tej taśmy z trójki.
    Nikon D7200 | D90 + MB-D80 | T11-16 2.8 | N35 1.8G | N18-105 3.5-5.6 | T90 2.8 Macro | T70-200 2.8 | SB-900 | YN-560 III

Domyślnie

dzięki za kolejne kady 3 także wymiata fishu zrobił swoje

Domyślnie

Dla mnie zdecydowanie 2 !!! "Podkręcałeś" je mocno? bardzo ostre i kolorowe...super
    W 3 byłeś na drzewie:P?

Domyślnie

dzięki za kolejne wizyty i komentarze!
    na trójce nie chciałem usuwać taśm bo to jednak zawody były - choć chwilę nad tym myślałem
    do tego zdjęcia wszedłem na drzewo (but i cień )....a w zasadzie na suchy pień który się wychylał po 50cm w każdą stronę i sympatycznie spędziłem tam ze 20min

kadr z dwójki męczyłem dzień wcześniej, a że szło się tam 10min, więc jak ładnie zaczęło świecić następnego dnia to poszliśmy po to ujęcie. dodatkowo gdzieś w tej skarpie po lewej była lampa więc ładnie cień rozbiła

a na dobicie jeszcze dwa

4

5

Domyślnie

3 przyćmiewa wszystko. Pozostałe jak dla mnie są przy niej "katalogowe" w złym tego słowa znaczeniu - zbyt czyste, grzeczne i poukładane jak na ten sport.

Domyślnie

Trójka super
    2 też się podoba.

Domyślnie

Cytat Zamieszczone przez Ebeb Zobacz posta
    3 przyćmiewa wszystko. Pozostałe jak dla mnie są przy niej "katalogowe" w złym tego słowa znaczeniu - zbyt czyste, grzeczne i poukładane jak na ten sport.
    to ja się w sumie cieszę że tak wyszło - bo taki był zamysł - żeby prawie studyjnie wyglądało
    błocka niestety nie było, ale za jakiś czas coś z przejazdów z pomiarem czasu wrzucę to będzie na pewno inaczej