Close

Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 21
  1. #1

    Domyślnie Ciekawostka dla posiadaczy D40 (i nie tylko)

    cytat z review D40(D40x) Thoma Hogana:

    "One aspect of lenses that doesn't get mentioned much with the D40 is an intriguing one: you can mount any Nikkor on it. That's right, any, as in pre-AI lenses can be put on this camera and used without damaging it. Of course you'll be metering and focusing manually, but it did suddenly make a handful of lenses in my mom's gear closet that date back to the mid-1960's suddenly usable again."
    Ostatnio edytowane przez danz1ger ; 26-04-2007 o 03:21
    NO SMOKING. KOMBINEZON ONLY.

  2. #2
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    03 2007
    Miasto
    małopolska
    Posty
    201

    Domyślnie

    może ktoś przetłumaczyć?
    Nikon D40 + Nikkor 18-70. Dopiero zaczynam zabawę z rysowaniem światłem jestem kompletnym amatorem.

  3. #3

    Domyślnie

    you can mount any Nikkor on it. That's right, any, as in pre-AI lenses can be put on this camera and used without damaging it.

    Mozesz zalozyc kazdy obiektyw Nikkora na D40.Tak jest,każda,takze szkla pre-AI (pojecia prywatnie nei znam) moga zostac podlaczone do korpusu d40 i dzialac bez mozliwosci jego uszkodzenia.

  4. #4
    Oszczędny w słowach
    Dołączył
    03 2007
    Miasto
    małopolska
    Posty
    201

    Domyślnie

    Dziękuję, tak to mniej więcej rozumiałem... czyli każdy nikkor będzie w 100% działać z moim body, z wyjątkiem ustawiania ostrości (tylko te z silnikiem?) tak ?
    Nikon D40 + Nikkor 18-70. Dopiero zaczynam zabawę z rysowaniem światłem jestem kompletnym amatorem.

  5. #5

    Domyślnie

    Nie

    Cytat Zamieszczone przez Boguslaw B. Zobacz posta
    Of course you'll be metering and focusing manually,
    Tłumaczenie: Oczywiście będziesz mierzył i ostrzył manualnie
    D80+MB-D80|Tamron 17-50/2,8|Nikkor 50/1,8|SB-800|Camera Flip Flash Bracket|3 x SanDisk Extreme III 2GB|Kingston Standard 2GB